Легкі гроші в умовах кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Легкі гроші в умовах кризи

3872
Ні для кого не є секретом, що із приходом кризи були переглянуті бюджети майже усіх українських компаній. Оптимізації, скорочення й зменшення, прокотившись країною, стали на заваді багатьом оптимістичним задумам виробників. Та все ж таки деякі компанії зважилися втілити заплановані "свята" для споживача в життя.
Бренд MacCoffee вирішив не впадати у депресію та у жовтні розпочав акцію під назвою "Наколоти собі грошей". Розіграші триватимуть 10 тижнів, по закінченні компанія роздасть прихильникам торгової марки чималий призовий фонд - 500 000 гривень.
Завдяки своїй простоті й вагомому призовому фонду кожна акція цієї торговельної марки завжди користується величезною популярністю. Пригадаємо хоча б той факт, що у 2006 році бренд MacCoffee потрапив до Книги рекордів України як торговельна марка, що одержала мільйон відгуків споживачів у рамках промо-кампанії.
Цього року для участі в акції необхідно також просто відправити куточки з 10 акційних упаковок MacCoffee на абонентський ящик, щоб одержати можливість виграти 5 000 гривень. Знайти детальну інформацію про акцію та подивитись відео розіграшів можна тут: http://www.maccoffee.com.ua/ncp/
"Від кризи нікуди не подітися - це ринкова реальність. Давайте просто використовувати ті шанси, що нам дані", - заохочує маркетинг-менеджер MacCoffee Анжела Ілків.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас