745
Майстер-клас: "Як збільшити продажі та лояльність за допомогою CRM?"
CRM зарекомендував себе як ефективний інструмент управління. Проте велика кількість вітчизняних компаній, все ще не має повного уявлення про призначення цієї технології та про її можливості. Адже CRM – це не тільки програмний продукт, як вважає більшість, а перш за все СТРАТЕГІЯ відносин з клієнтом.
За даними опитування РБК щодо досвіду використання CRM в компаніях:
- 7% респондентів відзначають, що завдяки впровадженню системи CRM збільшився прибуток компанії, зросла її інвестиційна привабливість, а також стало легше управляти компанією
- Такий невисокий показник пов'язаний з тим, що за даними цього ж опитування 60,5% не знають, що таке CRM-система. Це говорить про відсутність достатньої кількості заходів для обговорення теми CRM, де аудиторія могла б отримати уявлення про цей унікальний інструмент управління
- Такий невисокий показник пов'язаний з тим, що за даними цього ж опитування 60,5% не знають, що таке CRM-система. Це говорить про відсутність достатньої кількості заходів для обговорення теми CRM, де аудиторія могла б отримати уявлення про цей унікальний інструмент управління
ІНТАЛЄВ за підвищення конкурентоспроможності українських компаній і освоєння ними нових і ефективних методів управління:
- Якщо Вам ще не відомо, що таке CRM
- Ви хочете дізнатися, як CRM-cтратегія працює на практиці
- Ви хочете дізнатися, як CRM-cтратегія працює на практиці
Ми чекаємо Вас на майстер-клас "Як збільшити продажі та лояльність за допомогою CRM?", де буде розглянутий практичний приклад реалізації проекту з впровадження CRM-системи від "А" до "Я". Вхід – ВІЛЬНИЙ, обов'язкова попередня реєстрація.
Дата проведення: 20 листопада 2008 р.
Час проведення: 10:00 – 14:00
Місце проведення: навчальний клас "ІНТАЛЄВ Україна" (м. Київ, вул. Баггоутівська, 17/21, 4-й поверх).
Цільова аудиторія заходу:
- Комерційні директори, інші топ-менеджери підприємств;
- Керівники служб організаційного розвитку;
- Керівники відділів по роботі з клієнтами;
- Керівники підрозділів маркетингу, продажів, обслуговування.
- Керівники служб організаційного розвитку;
- Керівники відділів по роботі з клієнтами;
- Керівники підрозділів маркетингу, продажів, обслуговування.
Програма заходу - тут
Для участі у даному заході необхідно заповнити реєстраційну форму на сайті компанії
За матеріалами: Инталев
Поділитися новиною