Продажі рітейлерів впали у жовтні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Продажі рітейлерів впали у жовтні

8230
Продажі найбільших рітейлерів США впали в жовтні, що породило нові побоювання щодо життєздатності деяких мереж роздрібних продажів і найнижчої купівельної активності під час Різдвяних канікул за останні кілька десятиліть, пише The New York Times.
Уповільнення темпів економічного зростання привело до падіння продажів не тільки в роздрібних мережах класу "люкс", що продає плаття по $5000, але й у магазинах, що торгують нижньою білизною по $18 за комплект, що свідчить про те, що почали заощаджувати люди з різним рівнем доходу.
Продажі мережі магазинів з торгівлі предметами розкоші Neiman Marcus знизилися в жовтні на 28% у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року.
Більшість із двох десятків основних рітейлерів, що опублікували звітність у четвер, 6 листопада, зафіксували зниження продажів у магазинах, відкритих, принаймні, рік тому. У більшості вони впали у два рази. У той же час рітейлери, що продають товари за низькими цінами, такі як Wal-Mart і BJ's Wholesale Club, повідомили про збільшення продажів.
Споживчі витрати становлять дві третини ВВП США, і відповідно до очікувань аналітиків їхнє зниження, швидше за все, продовжить рецесію.
"Жовтень виявився такий поганий, як ми й очікували, - заявив аналітик Wachovia Джон Морріс. - Слабка жовтнева звітність, особливо за останній тиждень місяця, вселила в рітейлерів страх щодо продажів під час Різдвяних канікул".
Дійсно, ситуація для рітейлерів складається настільки погано, що вони використовують будь-яку можливість залучити покупців. За сім тижнів до Різдва магазини пропонують досить привабливі знижки на товари.
"Цього року споживачі одержать небувалий подарунок на Різдво, - вважає аналітик NPD Group Маршал Гохен. - Ви можете купити що завгодно, де завгодно і за будь-якою ціною".
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас