Сухофруктний бізнес: корисно й прибутково
Українці їдять замало сухофруктів. Продукт корисний, але у нас ще недооцінений. Середньостатистичний європеєць сушаниць споживає, як мінімум, утричі більше за українця – близько 2-х кг за рік. У нас цей ринок повністю залежить від імпорту, хоча частину ласощів можемо робити і самі. Наприклад, сушити сливи, абрикоси, груші, вишні та яблука. Однак інвесторів такий бізнес поки що не цікавить.
Коментують:
Віктор Кохан, продавець сухофруктів
Ірина Давидюк, директор з маркетингу фірми-продавця сухофруктів
Кирило Новак, спеціаліст відділу закупівель центру оптової торгівлі
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною