Власники ЛАЗа сьомий місяць не виплачують зарплату працівникам — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Власники ЛАЗа сьомий місяць не виплачують зарплату працівникам

1394
Учора керівництво Львівської області провело екстрену зустріч із керівництвом місцевого автобусного заводу - одного з найбільших промислових підприємств Львова. Місцева влада зажадала від власників підприємства, громадян Російської Федерації братів Олега та Ігоря Чуркіних, у терміновому порядку погасити заборгованість із зарплати. За інформацією чиновників, близько 1500 співробітників ЛАЗ (ТОВ "Львівський автобусний завод") уже більш ніж півроку не одержують зарплати. Сума боргу перевищила 6 мільйонів гривень. Щоб запобігти акціям протесту, керівництво заводу залучило до переговорного процесу місцеву владу і навіть генконсула Росії у Львові Євгена Гузеєва.
Російські власники Львівського автобусного заводу сьомий місяць тримають без зарплати півтори тисячі співробітників
На "килим" до губернатора Львівської області Миколи Кмитя з'явилися представник російських власників ЛАЗ Олексій Чуркін (родич Олега та Ігоря Чуркіних), директор заводу Сергій Челяпін і генеральний консул Російської Федерації у Львові Євген Гузеєв.
За інформацією джерел, консультації сторін фактично завершилися нічим. "Ціль моєї зустрічі з Олексієм Чуркіним була одна - одержати конкретний документ, у якому б обумовлювалися строки виплати боргу. Я його так і не одержав", - повідомив начальник Львівської обладміністрації Микола Кмить. У свою чергу керівники ЛАЗ обіцяють, що до наступної середи вони нададуть владі графік з виплати заборгованості.
Сергій Челяпін підтверджує, що зарплату на підприємстві не виплачують уже сім місяців. За словами топ-менджера, це відбулося через те, що покупці (комунальні автопідприємства) не розраховуються з ЛАЗ за продукцію. "Але видати всі гроші на зарплату і зупинити завод неправильно, тому ми зараз рахуємо кожну копійку та обмежуємо витрати", - пояснив Челяпін. Він додав, що штат на підприємстві скорочувати не збираються. Після чотиримісячних переговорів ЛАЗ удалося взяти в банку "Хрещатик" кредит на 30 мільйонів гривень під випуск нової продукції. Суми виходили і виплачувалися вроздріб із прибутку від продажів. Однак зараз виплати заморожені.
За інформацією Миколи Кмитя, ЛАЗ зараз - збиткове підприємство. Його російські хазяї давно обіцяли почати реструктуризацію заводу - частково змінити асортименти продукції, наприклад, почати випуск різних деталей. Зараз на ЛАЗ випускають автобуси, тролейбуси, вантажівки і готуються до запуску виробничої лінії трамваїв.
Громадяни Росії Ігор та Олег Чуркіни починали свій бізнес в Україні ще в 1990-х роках із продажу запчастин для КамАЗів. В 2001 році вони приватизували Львівський автобусний завод. За інформацією ЗМІ, продажу заводу посприяв його тодішній директор Степан Давидяк, що одержав посаду президента підприємства. Після покупки заводу Ігор Чуркін привіз із Росії своїх менеджерів. З початку жовтня 2008 року на заводі в посаді начальника відділу продажів працює його рідний брат Олексій.
Нагадаємо, що в грудні 2007 року Ігор Чуркін був затриманий у Сербії й українські правоохоронні органи кілька місяців вимагали його екстрадиції. Однак, за словами прес-секретаря ЛАЗ Олени Муляк, зараз звинувачення з нього зняли, але із Сербії Ігор Чуркін ще не повернувся.
Олег Шинкаренко
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас