Дослідження: Найкращий спосіб пропаганди ощадливості - підвищення цін — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідження: Найкращий спосіб пропаганди ощадливості - підвищення цін

Енергетика
540
Дослідження Стенфордського Університету\Stanford University підтвердило стару істину, що буття визначає свідомість. Як виявилося, кращий спосіб пропаганди ощадливості - підвищення цін.
Автори дослідження проаналізували, як споживачі реагують на стрибки цін на електроенергію. Як об'єкт дослідження був узятий штат Каліфорнія, що в 2000 році пережив серйозну енергетичну кризу, зіткнувшись із дефіцитом електроенергії - у результаті, ціни на світло різко виросли. Згодом ціну на електрику вдалося помітно знизити. У цілому, були проаналізовані рахунки, які були виставлені більше 70 тис. каліфорнійським домогосподарствам.
З'ясувалося, що коли ціни на електрику різко збільшуються, люди значно скорочують споживання електроенергії. Коли електрика подорожчала вдвічі, середньостатистична сім'я скоротила споживання електроенергії на 13% протягом двох місяців. Більше третини домогосподарств зробили ще більше - їхня економія склала 20%. Однак, коли світло подешевшало, ці люди повернулися до докризових обсягів споживання - це відбулося менш, ніж за місяць.
На пропагандистські кампанії, організатори яких закликають до економії енергії, каліфорнійці теж відгукувалися, однак з меншим ентузіазмом. У цьому випадку, скорочення споживання склало 7%.
За матеріалами:
Washington ProFile
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас