10 незатребуваних професій під час кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

10 незатребуваних професій під час кризи

2226
У різних сферах криза проявляється в різний час, пише газета "Труд". Видання спробувало виявити десятку професій, які виявляться незатребуваними раніше від інших, а також пояснити, чому відбудеться саме так.
1. Фахівці з роботи з документами позичальників
Причина: їхня зайнятість залежить від тих же умов, що і фахівців з оформлення кредитів. Нема позичальників - немає документів, з якими треба працювати.
Альтернатива: у банках роботу не знайдуть. Можна спробувати перейти по даному напрямку кудись в сектор індустрії. В автомобільний бізнес, нафтогазовий, будівельний, машинобудівний і так далі...
2. Банківські фахівці з оформлення кредитів
Причина: беззаставні кредити зможуть одержати далеко не всі комерційні банки. Ті, хто не одержить, не зможуть їх і видавати. У такому випадку, навіщо тримати людей, які покликані видавати те, чого немає?
Альтернатива: перекваліфікуватися в самому банку навряд чи можливо, в інших же компаніях можна шукати посади, пов'язані з договірною роботою або з узгодженнями (наприклад, сфера нерухомості).
3. Аналітики цінних паперів
Причина: їхня діяльність прямо пов'язана з роботою фондового ринку. У ситуації, коли торги найчастіше просто закриваються, роботи в аналітиків нема, вони почувають себе нестабільно. Компаній-брокерів стало менше, а ті, що залишилися, оптимізують витрати, у тому числі скорочуючи чисельність і розширюючи спеціалізацію фахівців, що залишилися.
Альтернатива: розумні люди з гарною освітою і розумінням фінансової звітності завжди знадобляться, наприклад, в сфері злиттів-поглинань, але всім місця не вистачить. Інший варіант - фінансовий аналітик усередині компанії реального сектора. Відхід у реальний сектор - давно протоптана стежка для аналітиків цінних паперів.
4. Фахівці з ПІФів
Причина: ПІФи - найбільш уразливий інвестиційний продукт, що пропонують широким масам населення. На падаючому ринку збільшувати продажі ПІФів просто неможливо, відповідно, утримування інвестиційних консультантів стає збитковим для компанії. Їх скорочують одними з перших.
Альтернатива: фахівцям з ПІФів легко перекваліфікуватися в менеджерів з супроводу клієнтів, у тому числі у високотехнологічних галузях.
5. Фахівці із соціальної відповідальності
Причина: люди, які займаються соціальними проектами усередині компаній, цим компаніям більше не потрібні. Соціальна активність, звичайно, не пріоритет для бізнесу. Соціальні програми - це "товар з навантаженням". Загальні витрати компанії будуть скорочувати, а відбуватися це буде саме в першу чергу за рахунок непріоритетних позицій.
Альтернатива: можуть займатися адміністративною роботою.
6. Брокери з нерухомості
Причина: на первинному ринку нерухомості об'єктів для продажу усе менше і менше. Деякі компанії, що займаються брокериджем, уже у два рази скоротили свій штат.
Альтернатива: брокери з нерухомості - це гарні сейлзи, які можуть спробувати себе в продажах в іншому секторі.
7. Менеджери з розвитку
Причина: фахівці, які займаються пошуком і залученням нових проектів, допустимо, у будівельну компанію - шукають майданчики під будівництво, уже опиняються на вулиці. Більшість девелоперів призупинила свої проекти, попит на даних фахівців різко скоротився.
Альтернатива: даним фахівцям буде досить складно перекваліфікуватися, вони можуть перейти в рітейл, де теж будуть затребувані. У рітейл-компаніях є відділи розвитку, де потрібні фахівці, які будуть займатися пошуком площ для відкриття нових магазинів.
8. Фахівці з навчання персоналу
Причина: тренінги та курси підвищення кваліфікацій багатьом компаніям перестали бути по кишені. Особливо постраждають фахівці, що навчають топ-менеджмент.
Альтернатива: за кордоном наші фахівці з навчання персоналу не потрібні. Можливо, їм удасться прилаштуватися в якісь навчальні заклади.
9. Фахівці із внутрішнього піару
Причина: великі компанії, у яких такі специ є, зараз мало стурбовані організацією корпоративних заходів для своїх співробітників.
Альтернатива: зовнішній піар, реклама.
10. Журналісти друкованих ЗМІ
Причина: Газети та журнали частіше приносять збитки, ніж навпаки. Для компаній друковані ЗМІ в більшості випадків є непрофільними активами, від яких найближчим часом почнуть позбуватися.
Альтернатива: PR, телебачення і радіо, інтернет-видання.
За матеріалами:
ИнтерМедиа Консалтинг
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас