В Одесі компанія збанкрутувала через кризу в металургійній галузі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Одесі компанія збанкрутувала через кризу в металургійній галузі

Кримінал
1732
Міжнародна фрахтова компанія "Industrial Carriers Inc.", що базується в Одеському морському торговельному порті (ОМПТ), оголосила про своє банкрутство через світову кризу в металургійній галузі.
Чартеринг-директор "Industrial Carriers Inc." Андрій Козьміних підтвердив факт банкрутства компанії, однак коментувати ситуацію відмовився.
"Мені б не хотілося зараз про це говорити", - відзначив Андрій Козьміних..
У той же час ряд інтернет-видань з посиланням на галузевий портал "Lloyd's List" повідомляють про те, що причиною банкрутства одеської фрахтингової компанії стала світова металургійна криза, що призвела до різкого скорочення обсягів транспортування металургійної продукції. У цей час у складах на території ОМТП уже скопилося більше 600 тисяч тонн металу.
Відсутність замовлень на перевезення металла і привело до фактичного банкрутства "Industrial Carriers Inc.", добовий прибуток якої з $233 тисяч у травні поточного року знизився до $12 тисяч у жовтні. У результаті компанія з річним прибутком більш ніж в $ 1 млрд. не змогла вчасно погасити борги в розмірі $ 33 млн.
З кінця вересня в судах Великобританії й США розглядається 13 позовів до "Industrial Carriers Inc.", у яких висуваються вимоги про виконання компанією своїх фінансових зобов'язань. У числі партнерів, які вимагають сплати боргів, фігурують міжнародні корпорації "Rizzo-Bottiglieri De Carlini Armatori SPA", "Glory Wealth Shipping PTE", "T.K.B Shipping", "Pan Oceanic Maritime" і ін.
У свою чергу "Industrial Carriers Inc." виступила із заявою про те, що не в змозі виконувати свої фінансові зобов'язання. Справу про банкрутство "Industrial Carriers Inc." буде розглянуто в суді міста Афіни 25 листопада.
"Industrial Carriers Inc." ("ICI") була створена в 1999 році в Афінах. Основна діяльність компанії зосереджена в Одесі, також "ICI" має представництва в Москві, Шанхаї та Ріо-де-Жанейро. Компанія спеціалізується на морських перевезеннях вугілля, руди, сталі, різних видів металопродукції, а також зерна. За станом на липень 2008 року її парк нараховував 52 танкери, а також судна класу "Handysize", "Panamax" і "Capesize". Виторг компанії в 2007 році склав $1 млрд.
За матеріалами:
Новий Канал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас