Рунет може виграти від фінансової кризи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рунет може виграти від фінансової кризи

328
Учасники організованої холдингом "ФІНАМ" конференції "Рунету криза не перешкода?" упевнені, що фінансова криза може негативно позначитися на темпах зростання російської інтернет-індустрії, однак якихось збитків вони не очікують. Найбільш стабільним сегментом учасники конференції вважають контекстну рекламу. "Можна сказати із упевненістю: пошукова та контекстна реклама постраждають, як мені здається, останніми. По-перше, це відносно невеликі рекламні бюджети в порівнянні з іншими, по-друге, дуже добре вимірювані і найбільш ефективні, по-третє, досить сильно диверсифіковані (а тому - захищені)", - заявив голова представництва Google у Росії Володимир Долгов.
"В 2009 році ми можемо очікувати зниження зростання. Але ніяк не падіння ринку. Ну, ріс він 200-250% п'ять років підряд. Тепер буде рости на 25-35%. Чи можна ці усе ще астрономічні темпи зростання назвати падінням? Контекстна реклама - у першу чергу інструмент із залучення цільових переходів, "покупка покупців". Основу споживачів контекстної реклами становили компанії малого та середнього бізнесу. Зникнення клієнтів із секторів: банки, будівництво, нерухомість - несуттєво вплине на цю індустрію", - погоджується генеральний директор агентства контекстної реклами iConText Марія Черницька.
Директор з дослідження Mail.Ru Федір Вірін, вважає, що криза може стати для Рунета навіть фактором зростання: "Потрібно розуміти, що все залежить від того, наскільки довгою і глибокою буде криза. Якщо по ситуації зараз, то так - обсяг інтернет-реклами збільшиться, і можна чекати навіть зростання в наступному році відносно сьогоднішнього. Якщо криза буде розвиватися і далі, то всихання всього рекламного ринку може позначитися і на інтернеті. При цьому в кожному разі частка інтернет-реклами буде збільшуватися. У довгостроковій перспективі інтернет здорово виграє від кризи".
Сергій Шкарупа, генеральний директор рекламного агентства "Роквелл", вважає, що зараз у кращих умовах перебувають старожили Рунета: "Компанії, у яких є досвід роботи в кризі, з 1998 по 2002 рік, вистоять. Я думаю, і в РБК, і в Яндекса шанси дуже великі. Грошові ресурси є, досвід є, топ-менеджери теж є. Ну, підіжмуться трохи, зріжуть зайві ставки, так ще на кризі і виграють у довгостроковій перспективі. Новачкам складніше. І досвіду нема, і грошей небагато. Подивимося. У лютому 2009 уже буде ясно, що відбувається".
Керівник LiveInternet.ru Герман Клименко, також бачить у кризі позитивні сторони, вважаючи, що вона виконає "очисну" функцію. "Будь-яка криза - це, скоріше, плюс. І для економіки взагалі, і для Рунета зокрема. В останні роки два в Рунеті з'явилися всі ознаки "перегріву". Як гриби після дощу стали створюватися Топфортопи. Інвестори стали вірити в чудеса обіцяні "Дібровами" - "за 20 млн. і рік роботи ми станемо крутіші від Яндекса". Криза повертає управління процесами професіоналам. І це на благо".
Загальні прогнози розвитку Рунета також позитивні. "Аудиторія Рунета оцінюється в 30-35 мільйонів, залежно від джерела. Це однозначно нижче від рівня проникнення Інтернету в інших країнах. І головне - це не кількість, а якість проникнення Інтернету. Що стосується ШПД, ми значно відстаємо від Західної Європи і США, не кажучи вже про Японію і Південну Корею. Я думаю, що проекти розвитку ШПД, що запускаються російськими телекомами, приведуть до нового етапу зростання в найближчі три роки і дозволять наситити Рунет важким контентом (відео, інтернет-телебачення)", - розповів директор з розвитку бізнесу Miсrosoft у Росії Євген Агроник.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас