187
Український тип клієнта стокового магазину ще не сформувався
Дешевше не означає погано – за сезон будь-яка торгова марка може продати максимум 60% свого товару, решту треба якимось чином реалізовувати. Один із варіантів – максимально знизити ціну і відправити продукцію до стокових відділів або магазинів.
Коментують:
Віталій Бойко, заступник директора торгової гільдії
Андрій Дорошин, керівник стокового магазину
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
День фінансів: галузі, що наповнюють бюджет, податки для ФОП, компенсація за зруйноване житло
До кінця року в Реєстрі збитків з’являться категорії для бізнесу та держсектору
Європейська система (EES) починає діяти 12 жовтня: посібник для безпроблемної першої поїздки
PlayCity розпочало видачу ліцензій: бюджет поповниться на 50 млн гривень
Рада ратифікувала угоду про сторічне партнерство з Великою Британією
Угода про надра: США зробили перший внесок у фонд