Учасники виборів відмовляться від концертів на користь білбордів
Майбутні вибори в штабах політичних партій пройдуть під знаком економії. У цьому впевнені опитані Фокусом політексперти.
Зокрема, перегляду піддасться така стаття витрат, як гастролі по країні "зірок" і лідерів політсил, що з'їдає близько 30% бюджету на вибори. Максимум, що зможуть кандидати, це охопити обласні центри.
"З кожним роком артисти стають усе дорожчими, а ефекту від них мало. Вожді починають розчаровуватися в їхній користі", - відзначає політтехнолог Тарас Березовець.
За оцінками експертів, партії охочіше витратяться на поліграфію і зовнішню рекламу - білборди і лайт-бокси. При цьому основну рекламу, за задумом штабів, запустять якнайближче до дати виборів з метою кращої запам’ятовуваності меседжів.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною