Комунальна картка Ощадбанку для мешканців міста Сміли — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Комунальна картка Ощадбанку для мешканців міста Сміли

Фінтех і Картки
508
Плани випустити “комунальну картку”, через яку можна здійснювати комунальні платежі, виношувалися в Черкаському обласному управлінні Ощадбанку давно. Можливість користуватися нею тепер одержали мешканці Сміли. Про реалізацію перспективного проекту, його переваги розповідає начальник Черкаського облуправління Ощадбанку Юрій ТКАЧЕНКО.
- Передусім відзначу, що завдяки введенню комунальної картки, яка схожа на звичайну пластикову картку, сама процедура здійснення комунальних платежів суттєво полегшується. Видають цю картку клієнтам у нас безкоштовно під час їх реєстрації як користувача та платника комунальних послуг в одному з пунктів приймання платежів. Таким пунктом може бути операційне вікно Ощадбанку, комерційного банку, відділення зв’язку чи іншої установи, де люди зазвичай сплачують за квартиру, телефон, спожиті електроенергію, воду тощо. Під час реєстрації кожному клієнту присвоюється порядковий номер, під яким формується електронна інформаційна і платіжна бази даних по зазначених платежах у розрізі кожної комунальної служби – продавця послуг.
Разом із новою карткою сміляни одержують також спеціальну пам’ятку з переліком комунальних підприємств, послугами яких вони користуються. Надалі у разі потреби сплатити за одержані послуги, клієнт подає оператору-касиру комунальну картку, за номером якої проводиться його пошук в базі даних і відповідно всієї необхідної інформації. Проінформувавши клієнта про проведені йому нарахування за кожну надану послугу, включаючи й можливу заборгованість, касир приймає від нього відповідну суму грошей. При цьому зникає необхідність у веденні розрахункових книжок по кожному виду платежів. Після прийняття готівки на руки клієнту видається квитанція про сплату в розрізі комунальних служб.
У кінці кожного операційного дня інформація про прийняті платежі надходить у створений у цьому місті на базі Ощадбанку один розрахунковий центр і паралельно – в платіжну систему для проведення розрахунків з комунальними підприємствами. Технологія цих розрахунків будується за принципом “день у день”. Зручна така система і для місцевої влади, адже вона матиме змогу в будь-який час отримати точні відомості про стан оплати комунальних послуг, які надаються населенню.
Щоб впровадити у Смілі автоматизовану систему обробки комунальних платежів в єдиному розрахунковому центрі, Ощадбанк витратив значну суму грошей, більшість яких пішла на її комп’ютеризацію. Нині облуправління банку проводить підготовчу роботу для впровадження такої системи в Черкасах та Умані. Їх мешканці замість пакета платіжних документів у вигляді абонентських книжок та квитанцій невдовзі також матимуть лише одну комунальну картку – хіба то не зручно для платників?
На завершення Юрій Ткаченко розповів, що комунальну картку за № 1 отримав місцевий житель Анатолій Гаркавий. У день презентації комплексу для обслуговування клієнтів, обліку та розрахунків за комунальні платежі він завітав до Смілянського відділення Ощадбанку сплатити за телефон, газ і воду. З нагоди урочистої події першому володарю комунальної картки керівництво відділення вирішило зробити подарунок, перерахувавши за нього належну суму в розмірі 86 гривень службам – продавцям відповідних послуг.
За матеріалами:
Ощадбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас