Чеські рекламісти замахнулись на наші магазини — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чеські рекламісти замахнулись на наші магазини

304
На вітчизняному рекламному ринку з'явився ще один європейський гравець: медіа-група POS Media Europe із центральним офісом у Празі, що спеціалізується на розміщенні реклами в місцях продажів, вирішила підкорити українські супермаркети.
У нашій країні компанія починає працювати під назвою POS Media Ukraine. Стартовою точкою завоювання європейцями вітчизняних торговельних майданчиків стане одна з європейських мереж супермаркетів, переговори з якою, за словами директора з продажів POS Media Europe Хелени Хайкової, "перейшли в завершальну стадію". Сума контракту не розголошується.
Якщо ще кілька років тому іноземні медійні і рекламні корпорації проявляли інтерес в основному до вітчизняного ATL-сегмента (ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо, інтернет), то останнім часом явно простежується тенденція зацікавленості українським BTL-сектором. Вихід POS Media Europe, що успішно працює в Чехії, Словаччині, Угорщині, Великобританії, Нідерландах і Польщі, у сегмент вітчизняного point of sales - просування ще раз це підтверджує.
Розвитку даного виду реклами, що орієнтований на спонтанний порив споживача спробувати той чи інший товар, сприяє не менш стрімкий розвиток вітчизняного рітейлу і збільшення кількості супермаркетів. Фахівці відзначають все більшу зацікавленість рекламодавців (особливо FMCG-компаній) у використанні POS-матеріалів. Про це свідчить і щорічне зростання обсягів POS-сегмента: за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, в 2007 р. обсяг POS-матеріалів під промо склав $45 млн., прогноз на 2008 р. - $55 млн., тобто приріст складе 22%.
Відзначимо, що дотепер розміщення POS-матеріалів було складовою частиною широкого спектра маркетингових інструментів, пропонованих різними BTL-агентствами або операторами indoor-реклами. Готовність рекламодавців вкладати гроші в такий вид реклами приводить до більш вузької спеціалізації рекламістів. Однак про надто райдужні перспективи такої спеціалізації говорити ще рано: клієнти звикли до можливості замовити комплекс маркетингових заходів у межах одного офісу. "Виходячи з тих замовлень, які ми розміщаємо, POS-матеріали займають до 10%. Рекламодавці роблять більший акцент на особистому спілкуванні промоутера із цільовою аудиторією. У більшості випадків такі акції супроводжуються роздачею POS-матеріалів, ефективність яких значно збільшується в порівнянні з їх поширенням без промоутера", - відзначає Олексій Лобицький, директор агентства Lex Marketing.
Це розуміють і в POS Media Ukraine, обіцяючи своїм клієнтам "цілу низку маркетингових рішень, що дозволяють підтримувати комунікацію зі споживачами в потрібному місці і з найбільшою ефективністю". Втім, розраховувати на моментальний і запаморочливий успіх компанії в Україні не потрібно: у більшості вітчизняних супермаркетів уже давно не тільки обладнані POS-термінали, але й установлені системи indoorvideo, а останнім часом все більшою популярністю користується технологія POS-video. Ясно, що компанії, що мають чинні домовленості з найбільшими торговельними мережами, уступати своє місце не збираються, а багато європейських партнерів POS Media Europe (Tesco, Ahold, Carrefour, Kaufland, Electro World та інші мережі) тільки думають про вихід на наш ринок. "Зайти на цей ринок було для нас усього лише логічним кроком, слідуючи за нашими інтернаціональними клієнтами, з якими ми працюємо протягом багатьох років", - відзначає пані Хайкова. У нашій країні таким клієнтом компанії є лише приналежна німецькій групі Metro AG мережа гіпермаркетів Real.
Ставку чехи роблять на досвід, запевняючи, що відмінностей між європейськими та українським ринком немає. "Контактуючи із найбільшими клієнтами і медіа-агентствами, ми зрозуміли, що український ринок перебуває на тому ж рівні, що й в інших європейських країнах якийсь час тому. Та ж реакція, ті ж питання, планування і визначення цілей", - підкреслює пані Хайкова.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас