Креативне рішення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Креативне рішення

398
Найбільший у світі виробник пива компанія InBev відмовилася від послуг креативного агентства Lowe Worldwide, що 25 років обслуговувало бренд Stella Artois.
Таке рішення в компанії пояснюють прагненням збільшити зростання продажів пива цієї марки. InBev необхідний свіжий погляд на глобальний креатив, тому виробник має намір у майбутньому переглянути відносини і з іншими агентствами, що обслуговують його марки.
Компанія InBev вирішила відмовитися від послуг креативного агентства Lowe Worldwide з просування свого глобального бренду Stella Artois. "Для забезпечення подальшого зростання бренду Stella Artois ми проводимо тендер на глобальний креативний бюджет. У цей час вибираємо агентство, але список претендентів розголошувати не можемо", - говориться в повідомленні InBev.
Lowe Worldwide (входить у групу Interpublic Group of Companies) 25 років займалося креативним обслуговуванням Stella Artois. Власне, агентство і створило цей бренд. Прес-секретар Interpublic Group of Cos підтвердила американському галузевому виданню Advertising Age факт припинення співробітництва. Вона уточнила, що InBev запросила Lowe взяти участь у тендері, але агентство відмовилося. За оцінками TNS Media Intelligence, в 2007 році на просування марки Stella Artois InBev витратила близько $40-50 млн.
Interpublic Group of Companies - одна з найбільших у світі рекламних і маркетингових компаній зі штаб-квартирою в Нью-Йорку. Заснована в 1930 році як MacCann Erickson, в 1961 перейменована в Interpublic Group of Companies. Обслуговує більше 4 тис. клієнтів в 100 країнах. Об'єднує такі агентства, як MacCann Erickson, Lowe Worldwide і Draftfcb. Виторг торік - $6,55 млрд.
Зміна креативного агентства торкнулася тільки марки Stella Artois. Інший бренд InBev - Beck's - поки залишиться в Lowe. Однак, за даними джерел видання Advertising Age, після завершення угоди з придбання американської пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev перегляне свої відносини і з іншими агентствами, що обслуговують марки компанії. Як пояснили в InBev, компанії необхідний "свіжий погляд на глобальний креатив".
InBev - пивоварна компанія, найбільша у світі за обсягом продажів і друга за обсягом виробництва (портфель брендів - більше 200 марок). Штаб-квартира знаходиться в Левені (Бельгія). Найвідоміші бренди InBev - Stella Artois, Beck's, Leffe, Brahma, Staropramen. Виторг в II кварталі цього року - 1,24 млрд євро.
В Україні креативним обслуговуванням Stella Artois займається агентство Adventa Lowe (обслуговує також ТМ "Чернігівське", "Рогань", "Світоч", Johnson & Johnson, "Боржомі", "Доместос" і Calve), що представляє міжнародну мережу Lowe & Partners Worldwide. За словами директора агентства Світлани Шинкаренко, поки Stella Artois не відмовилася від співробітництва з українським партнером. "Якої-небудь інформації про майбутні взаємини із клієнтом у мене нема", - сказала Шинкаренко. Тим часом у центральному офісі InBev повідомили, що на локальних відносинах Lowe припинення глобального обслуговування не відіб'ється.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас