Черновецький піариться на хлібі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Черновецький піариться на хлібі

Аграрний ринок
417
Кияни одержують листи від імені мера Леоніда Черновецького. У них жителям столиці обіцяють доплати, викликані подорожчанням хліба.
Київська мерія почала переписку з жителями столиці. В останні два дні кияни знаходять у поштових скриньках листи, підписані градоначальником Леонідом Черновецьким. Починається послання зі звернення по імені-батькові, написаного на папері вручну.
У листі Черновецький починає з опису "катастрофічного становища", у якому опинилася хлібопекарська галузь. Причини цього - подорожчання борошна, енергоносіїв, а також галопуюча інфляція. Далі йде один з головних месседжів листа - "Кабінет Міністрів самоусунувся від вирішення проблем виробників хліба і не займається питанням, що стосується мільйонів людей у всій Україні".
15 гривень на місяць
Через цю причину, говориться в папері, Черновецький бере вирішення проблеми під свій контроль. Під його керівництвом були проведені громадські слухання щодо ситуації в галузі. У результаті було прийнято "раціональне" рішення - надати допомогу не хлібопекарським підприємствам, а жителям Києва.
У листі завбачливо упускається важливий момент: те, що хліб у столиці вже подорожчав в 2 рази. При цьому мер ні з того ні з сього обіцяє виплатити незаможним киянам дотації. Гроші почнуть перераховувати вже в серпні. Щомісячна дотація складе 15 гривень на людину.
У той же час у столичній мерії стверджують, що почали розсилати листи ще в липні - як повідомлення про прийдешні виплати.
Ефективна технологія
Політологи розглядають послання мера до народу як ефективну технологію завоювання симпатій електорату. За підрахунками директора Інституту трансформації суспільства Олега Соскіна, доплати зможуть одержати близько 400 тисяч чоловік. Хоча б частина з них стане на бік нинішньої влади.
"Листи орієнтовані на людей з низьким рівнем доходів та освіти. На них добре діють такі послання, які вказують на ворога і демонструють, що їх "хазяїн" про них піклується", - стверджує Соскін.
Його підтримує і директор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто. "Пряме звернення до киян підвищує довіру до того, що надсилається. Це набагато ефективніше, ніж розкидання листівок", - упевнений політолог.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас