SEC підвищує роль корпоративних сайтів у розкритті інформації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

SEC підвищує роль корпоративних сайтів у розкритті інформації

Фондовий ринок
105
Американська Комісія цінних паперів і бірж (SEC) має намір підвищувати роль корпоративних сайтів як каналу розкриття інформації та запропонувала на обговорення учасників ринку кілька конкретних ініціатив у цій сфері.
Рекомендації покликані врахувати зміни, що відбулися в інтернет-просторі з 2000 року (коли Комісія востаннє випускала нормативні документи, що стосуються онлайнового розкриття інформації), зокрема, поширення соціальних мереж, блогів, RSS, підвищення інтерактивності сайтів.
"Прогрес розвитку технологій, поступове скорочення витрат на їхнє впровадження дають сьогодні можливість підвищувати інтерактивність та оперативність інформації на сайтах компаній, - вважає голова SEC Кристофер Кокс. - Ми визнаємо, що, дозволяючи компаніям представляти дані у формах, які відрізняються від пропонованих нашими шаблонами і є більш просунутими, ніж документи для EDGAR (офіційної системи розкриття інформації SEC), ми допомагаємо інвесторам".
Відповідно до матеріалів SEC, пропонується уточнити, яким конкретним вимогам повинно відповідати розміщення інформації на корпоративному сайті, щоб ця інформація могла формально розглядатися як "загальнодоступна".
SEC хоче дати точні вказівки відносно правил розміщення гіперпосилань на архівні матеріали та інші інтернет-ресурси, щоб це не приводило до виникнення юридичних наслідків для компаній (наприклад, щоб відкриття доступу до історичних матеріалів не могло розглядатися з юридичної точки зору як їхня повторна публікація).
Пропонується вивести матеріали, розміщені на сайті, з-під процедур, передбачених законом Сарбейнса-Оклсі, щоб скоротити число пов'язаних із цим бюрократичних процедур.
SEC, щоб зробити корпоративні інтернет-ресурси більш динамічними та інтерактивними, має намір скасувати свою стандартну вимогу, відповідно до якої інформація компаній, представлена на сайті, повинна бути придатна до роздруківки ("printer-friendly").
При цьому поки SEC не готова до того, щоб однозначно вважати розміщення інформації лише на корпоративному сайті публічним розкриттям, хоча й рухається останнім часом саме в цьому напрямку. Комісія враховує, наскільки сайт компанії є визнаним каналом поширення інформації, наскільки він технологічно (наприклад, за рахунок RSS потоків) робить інформацію доступною для всього ринку.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас