"Наша Ряба" пообіцяла не підвищувати необґрунтовано ціни. До кінця перевірки АМКУ
Реагуючи на рекомендації Антимонопольного комітету України, ВАТ "Миронівський хлібопродукт" (ТМ "Наша Ряба") офіційно повідомив у Комітет, що утримається від необґрунтованого підвищення оптово-відпускних цін на м'ясо птиці до завершення розслідування Комітету. Про це повідомили в прес-службі АМКУ.
В АМКУ нагадують, що через зростання в ІІ кварталі 2008 року оптово-відпускних цін на зазначену продукцію, Комітет почав детально вивчати дії виробників курятини щодо дотримання ними вимог конкурентного законодавства.
З метою забезпечення стабільності ринку м'яса птиці, протягом розслідування Комітет рекомендував ВАТ "Миронівський хлібопродукт" і ТОВ "Комплекс Агромарс" утриматися від установлення економічно необґрунтованих цін на їхню продукцію. А також - ретельно проаналізувати всі складові витрати, включені у собівартість продукту. Ці дані потрібні для того, щоб уточнити, наскільки надані регулювальним органам розрахунки щодо зміни вартості м'яса птиці є обґрунтованими.
"Те, що один із найбільших виробників м'яса птиці оперативно відреагував на наші пропозиції є запорукою обопільного якнайшвидшого вирішення проблемних питань на цьому ринку. Сподіваюся, на конструктивну позицію й "Агромарса", у якого ще є час для виконання рекомендацій", - відзначив Перший заступник Голови Комітету Олександр Мельниченко. - Разом з тим, Антимонопольний комітет продовжує досліджувати причини збільшення цін на дану продукцію. З метою одержання вичерпної інформації щодо ринку м'яса птиці, Комітет також послав відповідні запити Держкомстату, Держмиткому і галузевому об'єднанню підприємств".
Тим часом, Комітет звернувся, крім зазначених виробників, і до найбільших птахофабрик з вимогою надати необхідну для розслідування інформацію. Серед них: ЗАТ "Птахокомбінат "Дніпровський", ТОВ "Ребре Роз Агрикол КО., ЛТД", ТОВ "Курганський бройлер", ДП "Перемога Нова" ВАТ "Миронівський хлібопродукт", ЗАТ "Миронівська птахофабрика", ЗАТ "Дружба Народів Нова", ЗАТ з ІІ "Ориль Лідер" і ВАТ " Володимир-Волинська птахофабрика".
Як відзначили в АМКУ, запитані матеріали повинні містити вичерпні дані про економічну діяльність суб'єктів господарювання на товарних ринках. Зокрема, хронологію підвищення оптово-відпускних цін на м'ясо птиці й інформацію щодо обсягів виробленої та реалізованої птахофабриками продукції.
За матеріалами: Proua.com
Поділитися новиною