Українцям полюбились соціальні мережі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українцям полюбились соціальні мережі

718
Більше 75% українських користувачів Інтернету, що заходять у Мережу щодня, зареєстровані як мінімум в одній соціальній мережі. Такі результати досліджень регулярних користувачів Інтернету, проведених компанією InMind протягом II кварталу 2008 року.
Як повідомили в прес-службі InMind, за результатами дослідження, третина активних користувачів Інтернет у віці від 15-40 років є мульти-користувачами, тобто зареєстровані у двох і більше соціальних мережах. Порядку половини всіх Інтернет-юзерів України користуються тільки однією соціальною мережею. Таким чином, не охоплені віртуальними соціальними мережами трохи менше чверті представників найактивнішої Інтернет-аудиторії.
Мотивацією реєстрації в соціальних мережах стають насамперед спілкування із друзями (82%), а також пошук втрачених контактів (63%). У більш рідкісних випадках причинами реєстрації в соціальних мережах можуть бути пошук роботи або флірт. "Україна більшою мірою повторює тенденції російського ринку, оскільки тут найбільшою популярністю користуються російські проекти "Однокласники" та "В контакті". Суто українські мережі або світові лідери типу Facebook менш цікаві для української Інтернет-аудиторії", - говорить заступник директора InMind Юлія Масієнко.
Третина активних користувачів Інтернету цікавляться "блогосферою", однак більшість із них читають онлайнові щоденники, але не ведуть власні і не коментують записи інших авторів. Тільки порядку 3% найбільш активного сегмента української Інтернет-аудиторії виступають їхніми авторами.
За матеріалами:
Mignews
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас