Handelsblatt попрощалась з Україною — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Handelsblatt попрощалась з Україною

Фондовий ринок
423
Основний власник інвестфонду EastOne Віктор Пінчук поповнив свій портфель медіаактивів. Учора EastOne оголосила про покупку 71% акцій видавництва "Економіка" (серед активів - газета "Дело" і щотижневик "Інвестгазета") у німецької групи Handelsblatt і чеського видавця Мирослава Павела. Сегмент ділової преси, у якому в основному представлена "Економіка", досить складний - панові Пінчуку прийдеться вирішити проблему кадрів і збуту, попереджають учасники ринку.
Видавництво "Економіка" випускає щоденну газету "Дело", журнали "Інвестгазета", "Топ-100. Рейтинг найкращих компаній України", Marketing Media Review, Logistics, "Практика оцінки" і "Комунальне господарство". 51% акцій "Економіки" належав Handelsblatt, 20% - співвласникові чеського видавництва Economia Мирославу Павелу, ще 29% у рівних частках належать Ігореві Ляшенку і Станіславу Шуму.
Група EastOne підписала договір про покупку контрольного пакета акцій видавництва "Економіка" у видавничої групи Handelsblatt і чеського видавця Мирослава Павела, повідомили вчора в прес-службі EastOne. Деталі договору не розголошуються. Угода підписана в рамках реалізації бізнес-стратегії, направленої на диверсифікованість активів, що перебувають під мандатом EastOne, говорять у групі. "Ми розраховуємо на зростання вартості бізнесу, що здійснюється "Економікою", а також на зміцнення лідерських позицій газети "Дело" та "Інвестгазети" у найближчій перспективі", - прокоментував угоду генеральний директор-президент EastOne Геннадій Газін. В Handelsblatt учора від коментарів відмовилися. Партнер Мирослава Павела і співробітник "Економіки" Мілан Сиручек підтвердив факт угоди виданню "Телекритика".
Президент "Економіки" Ігор Ляшенко уточнив, що EastOne не буде викуповувати його частку і частку пана Шума у видавництві: "Ми не збираємося йти і продавати свою частку". За його словами, нові акціонери планують далі розвивати газету "Дело". "Газета стане могутнішою і в інформаційному плані, і в обсязі. Крім того, будуть зміни й у роботі сайту видання". За його словами, кадрових перестановок зі зміною акціонерів не буде.
Експерти не змогли оцінити вартість угоди - з моменту заснування "Економіки" фінансові показники видавництва жодного разу не публікувалися.
EastOne створена у вересні 2007 року для управління активами Віктора Пінчука на загальну суму понад $10 млрд. У портфелі EastOne близько 20 видів бізнесу. Основні активи: трубно-колісна компанія "Інтерпайп", підприємства "Дніпроспецсталь" і Нікопольський завод феросплавів, банк "Кредит-Дніпро", телеканали ICTV, СТБ, "Новий канал" і М1, газета "Факти", а також блок-пакет авіакомпанії "Аеросвіт". Після продажу "Економіки" у Павела залишається частка в акціонерному капіталі українського видавництва "Стар Паблішінг".
А от для Handelsblatt продаж видавництва означає відхід з українського ринку. "Наскільки мені відомо, рішення піти з ринку стосується не тільки України, а й ринків Східної Європи, де присутня Handelsblatt. Група має намір зосередиться винятково на Німеччині, це їхнє корпоративне рішення, - відзначив Ігор Ляшенко. - Що стосується Мирослава Павела, то він зараз цілком поглинений великим проектом у Чехії".
Зараз всі медіахолдинги прагнуть об'єднати електронні і друковані ЗМІ, відзначає комерційний директор журналу ProRetail, колишній головний редактор газети "Бізнес" Ігор Каневський. "У такий спосіб виникає спільна тактика просування і заробляння грошей. Це правильний хід з боку EastOne", - говорить він.
Сегмент ділової преси, у якому в основному представлена "Економіка", досить складний, відзначають учасники ринку. Ринок ділової преси привабливий своєю рекламною ємністю, але він уже насичений, і в боротьбі за рекламодавця видавцям стає тісно, відзначає заступник голови правління видавничої групи "Картель" (видає "Ділову столицю" та "Владу грошей") Ольга Лебедєва. За її словами, бізнесу усе менше цікаво читати подібну пресу, тому що особливих новин вони там не знаходять. "На цьому ринку дуже гостро стоїть кадрове питання, а також питання збуту - щоденні ділові видання не є пріоритетними для роздрібних торговців, які роблять основний акцент на масову пресу. За нашими даними, у роздрібних точках продажі "Дела" не дуже значні, але, можливо, у них велика підписка", - говорить пані Лебедєва. З нею погоджується і пан Каневський: "Видавництво працює на досить-таки насиченому ринку. EastOne прийдеться насамперед багато інвестувати в просування газети "Дело" і журналістські кадри".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас