АМКУ притримує "Океан" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

АМКУ притримує "Океан"

Фондовий ринок
171
Норвезька компанія Aker Yards ASA заявляє, що угоду з продажу 70%-вої частки в компанії Aker Yards Ukraine Holding AS російської інвесткомпанії FLC West затримує Антимонопольний комітет України.
"Всі інші заготовки для завершення угоди, крім дозволу українського Антимонопольного комітету, зроблені",- повідомила компанія. В угоду повинні ввійти миколаївське ВАТ "Дамен Шіпярдс Океан" і дві судноверфі в німецьких Вісмаре та Варнемюнде. Крім українського, угода повинна була одержати схвалення в німецькому антимонопольному органі.
Останні два роки контроль над миколаївським заводом ділили голландська Damen Shipyards Group, що викупила контрольний пакет акцій "Океану" в 2000 р., і норвезька Aker Yards. Однак нинішньою зимою голландці вирішили остаточно піти з підприємства і продали свою частку норвезької компанії. Разом з тим Aker Yards вирішила залучити партнера для розвитку підприємства і виходу на нові ринки. Для цього планувалося заснувати Aker Yards Ukraine Holding AS, у якій 70% повинні були відійти до російського FLC West ("Фінансова лізингова компанія"). Сума угоди склала EUR292 млн., 30% у новій компанії залишається за Aker Yards.
Як повідомили в прес-службі АМКУ, комітет ще не приймав рішення відносно концентрації компаній Aker Yards і FLC West. Фахівці відомства поставили додаткові питання, які були особисто озвучені представникам компаній під час недавньої зустрічі в комітеті, а також спрямовані офіційним запитом 9 червня. Зокрема, АМКУ уточнює товарні групи суднобудівного та металургійного комплексів для морського транспорту, перелік споживачів даної продукції в Україні, її взаємозамінність та ін. "Після одержання від заявників повної інформації, яка дасть можливість чітко оцінити всі наслідки для конкуренції від даної концентрації, комітет прийме відповідне рішення. Але поки що необхідні дані в комітет не надійшли",- повідомили у відомстві.
На миколаївському підприємстві не драматизують ситуацію. Заява ж норвежців обумовлена публічністю компанії та обов'язком інформувати інвесторів про реалізацію планів. Російська компанія поки не була замічена на нашім суднобудівному ринку, тому, швидше за все, дозвіл відомства надійде через якийсь час. Втім, і без того можна говорити про домінування в даній сфері російського капіталу. Під контролем Костянтина Григоришина перебуває Севастопольський морзавод, а Вадим Новинський управляє Херсонськими та Чорноморським суднобудівними заводами.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас