Природній відбір столичних заторів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Природній відбір столичних заторів

291
Київські чиновники навряд чи оберуть методом боротьби із заторами повітряні естакади, упевнені експерти.
Адже це - досить болісні для влади питання виділення землі та знесення будівель, зокрема в історичній частині міста.
Тому в столиці більше схиляються до підземних тунелів, таких як анонсований під привокзальною площею.
Однак, суттєво розрідити автомобільний потік у Києві можна і без капіталовкладень, упевнена Наталія Сисенко, керівник групи структурних реформ Інституту економічних досліджень та політичних консультацій. Методи - винесення бізнес-центрів за межі центру і розведення по часу графіків роботи офісів. Приміом, одні їдуть на роботу на 8, інші на 9, 10 чи навіть 11.
Таким чином пікові навантаження розпорошуються в часі.
Найбільш вигідний транспортним бізнесменам спосіб - залишити на дорогах лише найбагатших водіїв, які матимуть змогу платити за місце в підземних паркінгах, проїзд платним мостом чи тунелем та інше.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас