Російський пенсіонер отримав від банку відшкодування збитків за нічні дзвінки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російський пенсіонер отримав від банку відшкодування збитків за нічні дзвінки

206
Новосибірський полковник у відставці виграв справу в суді проти банку "Російський стандарт", що багаторазово телефонував йому вночі з нагадуванням про кредит, що пенсіонер не брав.
За завданий йому моральний збиток Віктор Захаров хотів одержати від банку 50 тисяч рублів, але суд оцінив завдану позивачеві моральну шкоду в 5 тисяч рублів. Ще 5 тисяч пенсіонер одержав як матеріальну компенсацію. Позов тривав 14 місяців.
У червні 2006 року Захарову почали по декілька разів на день дзвонити співробітники "Російського стандарту" з нагадуванням про невиплачений кредит. Однак 10 тисяч рублів у банку позичив не сам пенсіонер, а його син, прописаний у батьків, який проживав за іншою адресою.
Незважаючи на те, що Захаров пояснив це співробітникам банку і повідомив їм нові координати сина, дзвінки не припинялися.
Увечері 8 листопада 2006 року пенсіонерові почав дзвонити автоінформатор банку - усе з тим же нагадуванням про погашення боргу. Телефонні дзвінки лунали кожні дві години протягом всієї ночі.
Коли на наступний ранок Захаров звернувся в банк за роз'ясненнями, ніхто зі співробітників "Російського стандарту" не зміг дати йому зрозумілої відповіді. Через кілька днів після безсонної ночі відставного полковника, у якого було хворе серце, відвезли в лікарню в передінфарктному стані.
Виписавшись, Захаров знову зажадав в "Російського стандарту" пояснень. У письмовому вигляді йому відповіли, що в автоінформатора відбувся технічний збій і винні вже покарані.
Відшкодування завданої йому моральної і матеріальної шкоди Захаров зажадав через суд. Незважаючи на існування письмового доказу, нічні дзвінки банк довгий час заперечував.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас