Німці стали купувати менше продуктів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німці стали купувати менше продуктів

232
Зростання цін на продукти харчування в Німеччині привело до зміни поведінки споживачів. Німці витрачають на продукти стільки ж, але купують менше. Магазини- дискаунтери набирають популярність.
Підвищення цін на продукти харчування привело до того, що німці змінили свою споживчу стратегію. У результаті зростання цін лише незначно відбилося на сімейному бюджеті жителів Німеччини. В 2007 році продукти подорожчали на 3,9 відсотки, оскільки влітку підскочили ціни на молочні продукти, а німці стали витрачати на продукти всього на 1,3 відсотки більше, ніж раніше.
"Споживачі купують менше і віддають перевагу більш дешевим продуктам", - заявив в інтерв'ю онлайн-виданню FAZ.net співробітник Центру дослідження ринку і цін (ZMP) у Берліні Пауль Міхельс. Така реакція споживачів до деякої міри розвіяла тривогу політиків, які турбувалися, що, оскільки продукти харчування стали менш доступні для більшості громадян, уряду прийдеться збільшувати розмір соціальних допомог безробітним.
Відповідно до відомостей Федерального статистичного відомства, в 2007 році німці витратили на їжу і напої, включаючи алкоголь, у цілому 165 мільярдів євро - 12,7 відсотка від загальних споживчих витрат. Ця цифра, всупереч побоюванням, залишилася приблизно на рівні 2006 року. Покупці не зазнали цінового шоку.
На початку 90-х німці витрачали на продукти харчування приблизно 15,8 відсотка сімейного бюджету. Ця цифра знижувалася протягом декількох років, особливо зі збільшенням популярності супермаркетів-дискаунтерів. Передбачається, що зараз подібна тенденція до зниження припиниться. Міхельс вважає, що поведінка споживачів залежить від безлічі факторів, і в цей момент не можна із упевненістю сказати, чи витратять німці цього року більше грошей на продукти харчування.
Якщо ціни на молоко знизяться, а доходи німців трохи зростуть, варто очікувати, що люди зможуть дозволити собі купувати більше. Однак не варто забувати і про збільшення інших видаткових статей сімейного бюджету - наприклад, про транспортні витрати. На транспорт німці витрачають приблизно 13,6 відсотка свого особистого бюджету, тобто більше, ніж на продукти харчування.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас