Німецький рітейлер виходить в Україну — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німецький рітейлер виходить в Україну

Нерухомість
1036
В Україну виходить одна з найбільших у світі взуттєвих мереж - німецька Deichmann. Як стало відомо, компанія підписала попередні договори на відкриття двох магазинів Deichmann у складі ТРЦ Leopolis у Львові та "Іподром" в Одесі. Deichmann торгує дешевим, але якісним взуттям, відзначають учасники ринку. А в масовому сегменті в Україні організованого великого оператора дотепер не було.
Deichmann Gmb & Co. заснована в 1913 році в Німеччині сім'єю Дайхманн. Поєднує 2324 взуттєві магазини (1107 - у Німеччині) в 17 країнах, серед яких Австрія, Польща, Великобританія, США, Туреччина та Італія. Основні ТМ - Gallus, Elefanten і Victory. Виторг в 2007 році - 2,94 млрд євро (+10,7% до 2006 року). 80% взуття виробляється в Азії (Індія, Камбоджа, Китай), решта - у Румунії і Польщі.
Deichmann веде переговори про відкриття перших магазинів в Україні з операторами торгових центрів уже близько двох місяців, розповіли в декількох консалтингових компаніях. Зараз компанія займається реєстрацією українського офісу, а перший магазин може бути відкритий на початку 2009 року.
За словами джерела, знайомого із планами компанії, Deichmann досягла попередніх домовленостей на відкриття двох магазинів по 700 кв. м з компанією Colliers International, що здає в оренду площі торгово-розважальних центрів Leopolis у Львові (за інформацією на її сайті, планована здача - вересень цього року) та "Іподром" в Одесі (кінець 2009 року). Віце-президент з розвитку Deichmann Войцех Норманд уточнив, що поки підписано тільки договори про наміри. А в Colliers International підтвердили, що Deichmann є їхнім клієнтом. Від більш докладних коментарів в обох компаніях відмовилися.
Про вихід Deichmann в Україну знають у компаніях Jones Lang LaSalle Ukraine і"Край Проперті (мережа ТРЦ "Магеллан"). "Ми ведемо із цим оператором переговори про відкриття магазинів Deichmann у наших ТРЦ у Харкові, Дніпропетровську та Полтаві. Але підписаних контрактів поки нема", - повідомила директор з розвитку "Край Проперті" Наталя Щербак. За словами керуючого директора компанії Re & Solution Олександра Ланецького, Deichmann шукає приміщення площею 500-1200 кв. м у ТРЦ Києва, Донецька, Дніпропетровська, Запоріжжя, Кривого Рогу, Луцька і Рівного.
Звичайно, виходячи на нові ринки, Deichmann відкриває відразу кілька магазинів - з розрахунку одна точка на 100 тис. чоловік, додає пан Ланецький. Так, за 11 років роботи в Польщі компанія відкрила 112 магазинів (з них окремих - тільки три). При цьому франшизу на нові ринки Deichmann не дає і в Україну виходить самостійно.
За оцінками учасників ринку, відкриття одного магазина формату Deichmann обійдеться мережі в 300-800 тис. євро без урахування закупівлі товару. Усього в 2008 році компанія має намір відкрити 300 нових магазинів, інвестувавши 160 млн євро (67,5 млн євро припаде на Німеччину), повідомляє німецьке видання Die Welt з посиланням на звіт Deichmann.
Deichmann - магазини самообслуговування, у них немає консультантів, покупець сам підбирає собі взуття і потрібний розмір. Заощаджуючи в такий спосіб на людських ресурсах і складських приміщеннях, мережа може дозволити собі більш низькі ціни, відзначає Олександр Ланецький. На думку директора українського офісу Maratex (взуттєва мережа Aldo) Дмитра Єрмоленка, формат магазину самообслуговування найбільш оптимальний для споживача, що купує взуття низького цінового сегмента: "Чим дешевше взуття, тим менше споживачі таких товарів мають потребу в увазі з боку продавців. Найчастіше люди бояться консультантів - у них складається враження, що їм доведеться в будь-якому разі купити взуття, що їм запропонували поміряти".
У світі мережа Deichmann відома дешевиною. Наприклад, пара чоловічого взуття коштує 20-70 євро, жіночого - від 19 євро. Олександр Ланецький говорить, що масовий сегмент взуття в Україні представлений в основному ринками ф невеликими мультибрендовими магазинами. "Але нецивілізований роздріб недовговічний. Deichmann - перший західний рітейлер, що вийшов у цей сегмент в Україні, - відзначає Дмитро Єрмоленко. - Хоча особливою витіюватістю колекції мережі не відрізняються, споживача може приваблювати якість. Адже якщо італійське взуття асоціюється в споживача з модою, то німецьке - саме з якістю".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас