Volvo попереджає Париж проти введення обмеження на відстрочку платежів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Volvo попереджає Париж проти введення обмеження на відстрочку платежів

Казна та Політика
139
Другий у світі виробник вантажівок Volvo вирішив попередити уряд Франції, що прийняття законопроекту, що обмежує термін оплати за поставки, може привести до скорочення промислового виробництва в країні, повідомляє Financial Times.
Шведський концерн заявив, що йому доведеться переглянути свою закупівельну політику, якщо французький парламент прийме цього літа законопроект, що встановлює максимальний термін відстрочки платежу 60 діб. За словами фінансового директора Volvo Мікаеля Брата, у концерну довгий цикл конвертації доходів у готівку, тому він зацікавлений у значних відстрочках оплати поставок комплектуючих, і французьким постачальникам треба підвищити свою ефективність в інших областях, якщо вони хочуть зберегти Volvo як свого клієнта.
Французький уряд вважає, що низька платіжна дисципліна (середній термін оплати поставок 67 діб, у порівнянні з 57 у Європі) позбавляє дрібні підприємства необхідних фінансових ресурсів і перешкоджає розвитку експортних компаній середнього розміру типових для Німеччини.
За оцінкою уряду, просте скорочення відстрочки з нинішніх 67 діб до 60 визволить для підприємств до 4 млрд. євро на рік, які можна буде вкласти в стимулювання зростання.
Ця ініціатива один із ключових елементів нового законодавства про модернізацію, що передбачає, що найбільш злісний неплатник " сам уряд повинен оплачувати рахунки протягом 30 діб.
Volvo закуповує у Франції комплектуючих на суму близько 4 млрд. євро на рік.
Шведська група стверджує, що середній термін оплати глобальних поставок у неї становить 85 діб. Однак французька офіційна статистика говорить, що автопромисловість у середньому оплачує поставки через 90 і більше діб. Спеціальне обстеження показало, що 39% постачальників страждають від більш тривалих затримок з оплатою.
Міністр фінансів Франції Крістін Лагард стверджує, що автопромисловість перебільшує побоювання: “Ми знаємо особливості їхньої бізнес-моделі і тому дали їм час до 2011 року для пристосування до пристойних відстрочок. Протягом трьох років перебудувати бізнес-модель не складно”.
Федерація дрібних підприємців CGPME заявила, що це законодавство "вимушений захід через провал багаторічних переговорів. У транспортній галузі прийнятий в 2006 році закон значно скоротив затримки із платежами.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас