Соціальні мережі схиляються до реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Соціальні мережі схиляються до реклами

294
Вітчизняні користувачі соціальних мереж стануть об'єктом рекламного таргетингу не тільки на сторінках популярної російської соціалки "Однокласники.ru". Творці української мережі Сonnect.ua остаточно визначилися зі способом монетаризації свого проекту, вирішивши заробити на розміщенні банерної реклами.
Керівництво проекту звернулося з листом про співробітництво до декількох вітчизняних рекламних агентств (РА), пропонуючи їм зайнятися розміщенням банерної реклами. "Ми гарантуємо 5 млн. показів на тиждень за ціною $1 за 1 тис. показів",- говориться в листі. При цьому за меншу кількість показів пропонуються наступні розцінки: 1/2 (від 5 млн. показів) - $2,5 тис./тижд., 1/4 - $1260/тижд., 1/8 - $635/тижд. і 1/16 - $320 за тиждень.
"Опираючись на бажання топ-менеджменту заробляти заявлені гроші, можна прорахувати, що при 100%-вій заповнюваності рекламою сайт потенційно може заробляти $20 тис./міс. Якщо мережа дійсно зможе залучити 1 млн. користувачів до кінця цього року, можна прогнозувати збільшення заробітків сайту під кінець року до $75 тис./міс. В ідеальній ситуації за весь поточний рік виторг сайту може скласти до $400 тис., на ділі ж він складе не більше третини цієї суми. На мій погляд, і користувачів буде набагато менше, і заповнюваність рекламою буде не 100%", - говорить Павло Король, директор з розвитку РА Target Media Group Ukraine.
Але навіть при таких доходах можна припустити, що сайт уже за цей рік не тільки себе окупить, але й принесе власникам непоганий прибуток. Як повідомив Сергій Коркін, творець Сonnect.ua, розробкою сайту власники займалися самі. "На це пішло більше чотирьох місяців роботи, але ми заощадили близько $40 тис.", - відзначає він. Крім того, за словами Сергія Коркіна, щомісячні витрати на розкручування сайту не перевищують $6-7 тис., а на оренду серверів іде близько $600.
Зараз на сайті зареєстровано майже 300 тис. користувачів. З огляду на те, що стартувала мережа тільки в грудні минулого року, результат більш ніж позитивний. Основні вітчизняні конкуренти "Коннекта" не витримали напору з боку російських мереж. Сайти Friends.ua і Strelka.com.ua навіть у сукупності не змогли залучити і 100 тис. користувачів, а NaVstreche.com.ua взагалі припинив своє існування, не виправдавши очікувань творців.
Фахівці відзначають, що дане рішення є цілком логічним та обґрунтованим. Рівнятися є на кого: мережа "Однокласники.ru" щомісяця заробляє $1 млн. на банерній рекламі. За словами пана Короля, реклама в мережі Connect.ua очікувана і бажана, тому що припускає під собою можливість її таргетингу за статтю і віком користувачів мережі. "Але спочатку власники сайту повинні гарненько подумати над своїм прайсом, адже він не передбачає розмір агентської знижки. Складається враження, що творці мережі не до кінця розібралися в ціноутворенні, що повсюдно використовується в інтернет-рекламі, а саме: є прайс, агентська знижка, ну і знижка для прямих клієнтів", - говорить він.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас