Промисловий попит на срібло виріс в 2007 році до нового рекорду, світовий попит впав — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Промисловий попит на срібло виріс в 2007 році до нового рекорду, світовий попит впав

139
Попит на срібло виріс торік серед індустріальних споживачів до історичного максимуму, незважаючи на його скорочення в цілому, повідомило агентство Bloomberg з посиланням на огляд GFMS, найбільшої дослідницької компанії на ринку дорогоцінних металів.
Промисловий попит на срібло, що використовується при виробництві електроніки та хімічних каталізаторів, виріс торік на 7,2% - до 455,3 млн унцій (14,2 тис. тонн), говориться в огляді GFMS. При цьому загальносвітовий попит на срібло скоротився торік на 2,1% - до 894,5 млн унцій . Видобуток цього дорогоцінного металу підвищився на 3,6% - до 670,6 млн унцій.
На Індію, Китай і США припало 70% приросту попиту на срібло серед промпідприємств. При цьому в таких галузях, як ювелірна промисловість, виробництво столового срібла, карбування монет, споживання цього дорогоцінного металу знизилося.
Липневі ф'ючерси на срібло подорожчали за підсумками торгів у вівторок на 0,2% - до $16,86 за тройську унцію. З початку цього року метал подорожчав на 13%, за підсумками 2007 року - на 15%.
За прогнозами GFMS, середня ціна на срібло цього року складе $17 за тройську унцію в порівнянні з $13,47 роком раніше.
Світовий попит на ювелірну продукцію зі срібла скоротився в 2007 році на 1,7% - до 163,4 млн унцій, що є мінімальним значенням з 1999 року. Зокрема, в Італії, що входить у трійку найбільших у світі споживачів срібних ювелірних виробів, споживання скоротилося на 8,5% - до 25,8 млн унцій.
Основною причиною зростання виробництва срібла стало збільшення обсягів його видобутку в Перу, Мексиці та Китаї, на яких припало більше 50% світового приросту. Цього року підвищення виробництва може скласти, відповідно до очікувань GFMS, 6%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас