Українці стають жертвами якісного маркетингу фармкомпаній


Українці стають жертвами якісного маркетингу фармкомпаній

Україна намагаються боротися з хворобами активніше за всі країни СНД: на подолання недуг українці витратили 2 млрд доларів.

Торік фармацевтичний ринок в упаковках зріс лише на 5%, тоді як вартість ліків - на третину.

Та й самі українці купують більше, тільки пояснюється це не хворобливістю, а якісною маркетинговою політикою фармацевтичних компаній, причому, переважно - іноземних. Приміром, у фармкомітеті є список з десяти широко розрекламованих препаратів, які, за словами представників комітету, і не шкодять, і не допомагають.

Коментують:

Джавіт Ільхан, експерт фармацевтичного ринку

Віктор Чумак, директор фармакологічного центру України

Василь Князевич, міністр охорони здоров’я України

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua