Українці стають жертвами якісного маркетингу фармкомпаній
Україна намагаються боротися з хворобами активніше за всі країни СНД: на подолання недуг українці витратили 2 млрд доларів.
Торік фармацевтичний ринок в упаковках зріс лише на 5%, тоді як вартість ліків - на третину.
Та й самі українці купують більше, тільки пояснюється це не хворобливістю, а якісною маркетинговою політикою фармацевтичних компаній, причому, переважно - іноземних. Приміром, у фармкомітеті є список з десяти широко розрекламованих препаратів, які, за словами представників комітету, і не шкодять, і не допомагають.
Коментують:
Джавіт Ільхан, експерт фармацевтичного ринку
Віктор Чумак, директор фармакологічного центру України
Василь Князевич, міністр охорони здоров’я України
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною