Українці стають жертвами якісного маркетингу фармкомпаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці стають жертвами якісного маркетингу фармкомпаній

315
Україна намагаються боротися з хворобами активніше за всі країни СНД: на подолання недуг українці витратили 2 млрд доларів.
Торік фармацевтичний ринок в упаковках зріс лише на 5%, тоді як вартість ліків - на третину.
Та й самі українці купують більше, тільки пояснюється це не хворобливістю, а якісною маркетинговою політикою фармацевтичних компаній, причому, переважно - іноземних. Приміром, у фармкомітеті є список з десяти широко розрекламованих препаратів, які, за словами представників комітету, і не шкодять, і не допомагають.
Коментують:
Джавіт Ільхан, експерт фармацевтичного ринку
Віктор Чумак, директор фармакологічного центру України
Василь Князевич, міністр охорони здоров’я України
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас