140 тис. дол. на день на повітря — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

140 тис. дол. на день на повітря

Валюта
1483
У справжній пробці мені доводиться стояти десь раз на два дні і витрачати на це десь від півлітра бензину за раз.
Якщо порахувати, що щодня в столиці з тим же стикається як мінімум кожен другий автолюбитель із півмільйона, що виїжджають щодня на вулиці міста, то щодня на повітря ми викидаємо близько 125 тис. л бензину.
Отже, десь 700 тис. грн. на день тільки одне місто Київ дарма витрачає за рахунок палива, що просто забруднює атмосферу. Тобто по 25 центів порожніх витрат на кожного автовласника Києва на добу. За рік - 255 млн. грн.!
Зростання автомобільних пробок - лихо майже всіх мегаполісів світу. Київ за автомобілізацією на душу населення давно відповідає показнику Західної Європи. Найчастіші пробки - у США, а також у деяких великих містах Латинської Америки і Японії.
Наприклад, підраховано, що в США щорічно за час стояння в пробках дарма втрачається близько 11 млрд. л пального, часу - приблизно 4,2 млрд. години. Збитки оцінюються в $78 млрд. на рік.
Найдовша пробка в історії людства була зафіксована в 1996 р. у бразильському місті Сан-Паулу у зв'язку з великою аварією - 242 км. Друге місце займає пробка довжиною 180 км, що виникла в 2005 р. у Мадриді.
Пробка довжиною 176 км була в 1980 р. у французькому Ліоні, 172 км - в 2007 р. у тому ж Сан-Паулу і 130 км - в 2006 р. у Парижі. У всіх цих випадках чисельність водіїв з пасажирами в заторі досягала 2-3 млн. чоловік.
При вільному русі по дорозі щільного потоку автомобілів пробки можуть виникати і раптово. Наприклад, при невмілому випадковому маневрі всього одного учасника руху. Біля себе він тільки створив турбулентність усього на кілька секунд, але якщо потік довжиною в десятки кілометрів - через півгодини вже буде затор. Найчастіше такі турбулентності створюють вантажівки. Тому основна міра в боротьбі із заторами - обмеження на в'їзд вантажівок у місто.
Днями набуде чинності повна заборона для в'їзду в денний час доби вантажного транспорту в 50-кілометрову смугу Києва. Десь 15-20 тис. вантажних автомобілів, які дотепер щодня в'їжджали в столицю, тепер будуть розвозити вантажі або вночі, або розвантажуватися на околицях, а далі вони будуть розвозитись дрібним транспортом.
Вважається, що це на 20% скоротить пробки в Києві. Але транспортники вже підрахували: тому що на околицях міста ніякої інфраструктури і стоянок поки нема, фури будуть вишиковуватися прямо на заміських трасах.
Як підсумок, Україна може увійти до числа рекордсменів за довжиною пробок. Наприклад, на Житомирській трасі довжина пробки може досягти 100 км - до самого Житомира.
Юрій Лукашин
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас