Експерти прогнозують збільшення кількості ДТП у випадку заборони Києвом в'їзду в місто вантажного транспорту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти прогнозують збільшення кількості ДТП у випадку заборони Києвом в'їзду в місто вантажного транспорту

460
Експерти-учасники ринку вантажних перевезень прогнозують збільшення кількості дорожньо-транспортних випадків у випадку введення Київською міською державною адміністрацією заборони на в'їзд вантажного транспорту на територію міста з 7:00 до 20:00. Про це експерти сказали під час круглого столу, присвяченого обговоренню можливої заборони на в'їзд вантажівок у Київ, 19 березня.
Віце-президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Леонід Докіль пов'язує можливе збільшення кількості ДТП із переходом водіїв вантажівок на нічний час роботи.
Також, на його думку, заборона змусить водіїв збільшувати швидкість руху, щоб потрапити в місто до його дії.
При цьому Докіль розкритикував намір міськадміністрації, назвавши його непродуманим і передчасним, оскільки відсутні обладнані майданчики для відстою вантажівок за межею міста.
Він вважає, що це змусить водіїв паркуватися уздовж дороги, а скупчення великої кількості вантажівок на в'їздах у місто також спричинить ДТП.
З Докілем згодний голова правління галузевої організації роботодавців транспорту Київської області Валерій Черненко.
Його організація провела дослідження, відповідно до якого тільки по Житомирському шосе з 7:00 до 20:00 у Київ заїжджає близько 5 тис. вантажівок.
Він навів приклад, що якщо ці 5 тис. вантажівок розташуються уздовж траси, займаючи по 20 метрів кожна, то утвориться черга довжиною 100 км.
Також, на його думку, вантажний транспорт, що рухається в нічний час по мостах через Дніпро в Києві, буде створювати пробки через низьку пропускну здатність мостів.
Черненко також вважає, що черги вантажівок будуть виникати і біля митних складів.
При цьому він відзначає, що Київміськадміністрація своєю забороною закриє на денний час 3 міжнародних транспортних коридори, що проходять через місто.
У свою чергу начальник автотранспортного цеху компанії "Київмлин" Володимир Клушин прогнозує обмеження поставок зерна компанії через введення заборони.
За його словами, щорічно "Київмлин" одержує від постачальників близько 200 тис. тонн зерна, які завозяться на хлібозаводи міста вантажівками.
Клушин додав, що навіть якщо компанія буде використовувати перевезення залізницею або річковим транспортом, повністю відмовитися від вантажівок не вдасться.
Якщо ж вантажівки компанії будуть проїжджати в місто за платними пропусками, це, на думку Клушина, відіб'ється на собівартості хлібобулочної продукції.
У цілому, всі експерти критикують міськадміністрацію за відсутність обговорення ситуації з учасниками ринку.
Їх підтримує голова представництва Державного комітету з регуляторної політики та підприємництва в Києві Віталій Апостолов.
Він заявив, що не погодить проект розпорядження, поки міськадміністрація не обговорить його із вантажоперевізниками.
Апостолов також вважає заборону передчасною, а першочерговим - винесення складів за межі міста і будівництво другої кільцевої дороги навколо Києва.
Як повідомляло агентство, Київміськадміністрація має намір заборонити в'їзд вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонн із 7:00 до 20:00 на територію міста із травня.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас