Росіяни допоможуть китайцям покращити якість автомобілів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Росіяни допоможуть китайцям покращити якість автомобілів

226
Тільки що в Москві завершилася міжнародна конференція Інституту Адама Сміта, присвячена автоіндустрії в Росії. Всі автомобільні експерти зійшлися на думці, що китайські виробники, перш ніж завойовувати Європу, як полігон для відпрацьовування технологій і управління вибрали Росію. Повезло нам чи ні - питання складне, однак саме на російських покупцях китайці ставлять досліди. А переділу ринку в Європі в найближчі пару років не передбачається. Поки китайські автовиробники не готові до нападу.
Непоганим індикатором намірів КНР став Женевський автосалон. Піднебесну там представляли лише дві марки - BYD і Brilliance. Однак навіть вони не залишилися без уваги. Виділився BYD - для європейського дебюту вони приготували новітню розробку, субкомпакт F1. Машинка мила, досить сучасна, але знову підчисту скопійована. Цього разу в якості "натхненників" виступив альянс PSA-Toyota, що випускає моделі Peugeot 107, Citroen C1 і Toyota Aygo - саме цю трійцю й "відксерили" інженери BYD. Але копія вийшла хитрою - змінено дизайн передньої і задньої світлотехніки. Але збоку BYD F1 - точна копія Toyoya Aygo. Про оснащення китайці поки мовчать. Зовсім очевидно, що вже найближчим часом це чудо клонування буде доступно в Росії. Але радість від того, що ми будемо першими у світі, швидко змінюється сумнівами: а чи такий гарний цей F1? Що в нього з безпекою? Як буде налагоджений сервіс? Скільки він буде коштувати?
Крім BYD у Женеві знову засвітився Brilliance. Ця марка добре знайома європейцям, тільки от слава в неї погана: великий седан BS6 трохи більше роки тому із тріском провалив випробування ADAC з пасивної безпеки за методикою EuroNCAP. Відеоролик із записом удару обійшов весь Інтернет. BS6 набрав тоді один бал з п'яти можливих, силова структура кузова не витримала навантажень, поріг склався, передня стійка пішла в салон. Незабаром представники Brilliance начебто реабілітувалися - і із другого разу тест за нормами EuroNCAP седан BS6 пройшов уже з результатом в "3 зірки". Тепер Brilliance заявляє, що автомобілі готові до нових тестів і повністю відповідають європейським вимогам пасивної безпеки. Почасти їм можна вірити - у лютому на Дмитрівському полігоні був проведений сертифікаційний креш-тест Brilliance M2. Тест проводився в рамках обов'язкової сертифікації автомобіля за європейським правилом ЕЕК ООН № 94, що вступила в силу та у Росії із цього року, - фронтальний удар об перешкоду, що деформується, з перекриттям в 40 відсотків на швидкості 56 км/ч. Підсумки удару - сертифікація пройдена. Огляд останків автомобіля відразу після удару показав, що подушки спрацювали вчасно, прийняли на себе манекени в потрібних точках. Аналіз точних даних щодо перевантаження у манекенів і відеозапис показали, що кузов досить міцний, автомобіль відповідає стандартам.
Китайці поки беруть покупців привабливими цінами. Але й тут ситуація двояка: продукція КНР у Росії продається тільки два роки, але імідж у неї, м'яко кажучи, не найприємніший. Провиною тому якість тих автомобілів, яким було призначено стати першовідкривачами нашого ринку, - це були Chery і Great Wall. Вони не могли конкурувати за рівнем складання навіть із продукцією АвтоВАЗ, що вже казати про корейців, європейців і японців.
У цей момент перед компаніями, що спеціалізуються на постачанні китайських авто в РФ, стоїть дуже непросте завдання поліпшити імідж. Успішні креш-тести Brilliance M2, BYD F3, Lifan Breez і деяких інших показують, наскільки сильно прогресують китайські автомобілі. Але продажі Chery Amulet, що провалив креш-тест півтора роки тому, не зупинені. Представники Chery у Росії запевнили - модернізація Amulet була проведена, і допрацьований автомобіль набагато краще пройшов тести в Англії, але навіть вони не можуть ручатися за те, що англійцям на розтерзання був пригнаний серійний автомобіль, а не доопрацьований спеціально заради тесту. Lifan Breez також піддався удару на швидкості 56 км/г - за словами Євгена Межова, генерального директора ТОВ "Істерн", що представляє ці авто в Росії, Breez відмінно витримав випробування і повністю відповідає нормам. BYD F3 - та ж історія: наприкінці літа долі бути розбитим об куб, що деформується, лабораторії пасивної безпеки НІЦІАМТа не уник і він. Як повідомляли тоді представники головного дистриб'ютора BYD у Росії, компанії "Іріто", креш-тест за правилами EuroNCAP (фронтальний удар об перешкоду, що деформується, з перекриттям в 40 відсотків на швидкості 64 км/г і бічний удар на швидкості 55 км/г) F3 пройшов з гідним результатом. А от наддоступний Geely Otaka виявився смертельно небезпечним - він не зміг набрати навіть однієї зірки з п'яти.
Але те, що китайці вчаться, і вчаться швидко - це факт. Безліч переговорів вітчизняних постачальників, постійні випробування, робота з модернізації, що не припиняється, вже наявних автомобілів - це день сьогоднішній. Крім того, багато брендів із КНР витрачають колосальні гроші на досвідчених європейських і японських фахівців і попросту перекуповують їх. У найближчі роки вони під керівництвом фахівців з Росії та інших країн налагодять й якість, і сервіс, а ціни як були, так і залишаться нижчими, ніж в аналогів з інших країн. Тоді ж китайці почнуть активніше проникати на європейські ринки, і найцікавіше тільки почнеться.
За матеріалами:
24.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас