На алкоголь наклеять нові марки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На алкоголь наклеять нові марки

Аграрний ринок
181
Державна податкова адміністрація 1 липня припинить продаж марок акцизного збору старого зразка. Така міра вводиться прийнятою Кабміном постановою "Про впровадження марок акцизного збору нового зразка для маркування алкогольних напоїв".
Відповідно до постанови уряду, з 1 липня 2008 р. уводяться нові марки акцизного збору - з позначенням суми сплаченого збору за одиницю маркованої алкогольної продукції - і вносяться відповідні зміни в Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Представники галузі виступають проти даної постанови. Як відзначає представник компанії "Хортиця", складність полягає в тому, наскільки швидко буде розроблений новий порядок роботи. "Ми виступали за контроль у слабоалкогольних напоях, а береться під контроль вся продукція", - говорить експерт. Генеральний директор Київського заводу шампанських вин "Столичний" Олександр Мацко відзначає, що компанія вже висловила свій протест щодо даної постанови. За словами першого заступника гендиректора "Столичного" Валерія Романського, новий законопроект і зазначені причини його введення є щонайменше економічно необґрунтованими, тому що, відповідно до попередніх підрахунків, загальна сума додаткових витрат, які ляжуть на вітчизняних споживачів, складе 200 млн. грн. " До того ж ця сума не надійде в державний бюджет", - говорить пан Романський.
Директор ВАТ "АПФ "Таврія" Олександр Сидоренко вважає, що великого результату від нововведень не варто очікувати. "Необхідно позначити, у яку суму обійдеться виробникам перемаркування продукції. Але це не означає, що відразу буде наведений порядок", - вважає він.
Як відзначають у ДПАУ, закуплені марки акцизного збору попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв до їхнього повного використання строком до 1 серпня 2008 р., а марковані такими марками алкогольні напої перебувають в обігу до їхньої повної реалізації в межах терміну придатності для споживання.
За даними СОВАТ, торік обсяг українського ринку міцного алкоголю склав 32 млн. дал. Вітчизняний ринок лікеро-горілчаної продукції оцінюється в 11 млрд. грн. Загальне виробництво горілки і лікеро-горілчаної продукції (міцністю більше 8,5%) в 2006 р. склало 49,4 млн. дал.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас