"Укрзалізниця" повідомила, що скоро системно розвалиться — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" повідомила, що скоро системно розвалиться

255
В українському залізничному транспорті почалася кампанія системного розвалу галузі.
Про це 5 березня заявив Анатолій Чубинський, заступник генерального директора Укрзалізниці в 2006-2008 роках на прес-конференції в УНІАН.
За його словами, робиться все для того, щоб послабити залізницю і привести її в жалюгідний стан. "Логіку таких кроків можна зрозуміти, зробивши простий аналіз, - вважає Чубинський. - Якщо Укрзалізниця не буде розвиватися та у перспективі не зможе впоратися з обсягами перевезень, що збільшуються, від цього в першу чергу постраждає металургія, ГМК, вуглярі. Неважко здогадатися, проти кого спрямована така гра", - відмітив він.
А. Чубинський навів кілька аргументів, які, на його думку, неможливо спростувати і вони повністю підтверджують те, що нинішнє керівництво залізниці веде деструктивну господарську політику. Зокрема, Чубинський нагадав, що нове керівництво УЗ заблокувало програму реформування. Ця програма могла б вивести галузь на якісно новий рівень конкурентних можливостей на ринку транспорту, тому що передбачає перетворення інертного держпідприємства в ринкове активне акціонерне товариство з можливостями залучати приватні інвестиції. Наприклад, на придбання нових вагонів.
Ще більш незаперечним аргументом Чубинський вважає штучне блокування керівництвом Укрзалізниці процесу модернізації вкрай застарілого рухомого складу. З минулого року в галузі діє програма відновлення парку вагонів, локомотивів і шляхової техніки за допомогою лізингових схем. На думку більшості фінансових експертів, лізинг - найбільш вигідний інструмент для придбання дорогого устаткування. Однак сьогодні в залізничній галузі відбувається відхід від цього механізму, що веде до фактичної зупинки відновлення рухомого складу.
Чубинський продемонстрував письмову вказівку гендиректора УЗ Василя Мельничука з вимогами до лізингодавців знизити процентні ставки. У випадку відмови пропонується розривати договори поставок. "І це в той час, коли всі фінансові документи підписані, знайдені гроші, проведена колосальна робота з пошуку виробників, які зможуть забезпечити такі обсяги. Якщо все злетить, подібних інвестицій ми вже не одержимо. Модернізація зупиниться, і всі ми будемо далі їздити в антикварних радянських вагонах", - резюмував Чубинський.
За матеріалами:
forUm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас