182
В Одесі хочуть підвищити якість, знижуючи ціни
— Казна та Політика
Найближчим часом в Одесі може бути знижена вартість проїзду в міських маршрутних таксі, що була збільшена з ініціативи міських автотранспортних підприємств у січні поточного року.
Про необхідність перевірки обґрунтованості підвищення тарифів на проїзд у маршрутках під час засідання міськвиконкому заявив мер Одеси Едуард Гурвіц.
Він доручив муніципальному юруправлінню провести незалежну економічну експертизу, а також розібратися в правових аспектах підвищення вартості проїзду. "Цього разу управління транспортного комплексу, маючи повноваження, прийняло нову тарифну сітку без узгодження з міськвиконкомом і міськрадою. У випадку необґрунтованого збільшення вартості проїзду ми будемо наполягати на зниженні тарифів. Для населення вони важкі", - відзначив Гурвіц.
Одеські пасажирські автоперевізники звернулися в мерію з вимогою збільшити вартість проїзду в маршрутних таксі в грудні минулого року, аргументуючи необхідність перегляду тарифів, які не змінювалися з 2000 р., подорожчанням паливно-мастильних матеріалів в 2,8 рази, запчастин - у три рази і збільшенням мінімальної заробітної плати.
У результаті з 24 січня за рішенням управління транспортного комплексу Одеси тарифи на проїзд у міських маршрутках виросли з 1-1,5 грн. до 1,5-3 грн. Це дозволило збільшити рентабельність автотранспортних підприємств у середньому на 25% і кількість машин на маршрутах за рахунок укладання договорів із приватними власниками мікроавтобусів. На думку власника мікроавтобуса "Мерседес", що представився Сергієм, підвищення тарифу дало сенс вертатися в маршрутковий бізнес, тому що він знову став вигідним. "Я кілька років працював на маршруті за наймом. Схема така - щодня обумовлену суму потрібно віддати хазяїнові, а все, що зверху, - твоє. Коли хазяїн підняв планку, я при старих тарифах кілька днів підряд відпрацював собі в збиток і пішов з маршруту", - повідомив водій.
Керівництво двох найбільших одеських автотранспортних підприємств - "Югтранс" і "Севертранс" - ситуацію з тарифами на проїзд коментувати відмовляється. Однак відомо, що ще в грудні 2007 р. всі автоперевізники представили в мерію економічні обґрунтування підвищення вартості проїзду, на базі яких і були затверджені нові тарифи.
Одеська мерія серйозно узялася і за контроль якості послуг перевізників. За словами виконуючого обов'язки начальника управління транспортного комплексу Одеської міськради Володимира Макарчука, найближчим часом будуть розірвані договори з п'ятьма автоперевізниками, які обслуговують шість міських маршрутів. Настільки радикальний захід, за його словами, є наслідком перевірок роботи маршрутних таксі і численних скарг одеситів, які часто стикаються з хамством водіїв, виступають свідками дорожніх розборок і незадоволені тим, що в години пік і вечірній час через недотримання графіку руху очікувати маршрутки доводиться по 30-40 хвилин.
За матеріалами: Экономические Известия
Поділитися новиною