McDonald's будує великі плани в Індії і розширюється в Китаї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

McDonald's будує великі плани в Індії і розширюється в Китаї

79
McDonald's Corp. - оператор найбільшої у світі мережі ресторанів швидкого харчування - планує цього року подвоїти кількість своїх закусочних в Індії, і відкрити 125 "точок" у Китаї, оскільки попит на її продукцію в цих країнах помітно росте. Про це у вівторок 29 січня повідомило агентство Bloomberg з посиланням на високопоставлених представників американської компанії.
Так, за словами президента McDonald's Тіма Фентона, відповідального за бізнес компанії в Азійсько-тихоокеанському регіоні, на Близькому Сході та у Європі, що перебуває в Пекіні, цього року в Індії планується відкрити ще 140 ресторанів, крім тих 135, які вже існують. За словами аналітика з мумбайського відділення Angel Broking Ананда Шаха, "популярність McDonald's і інших компаній швидкого харчування росте, і особливо у великих містах, де в людей вищі прибутки, і менше часу та бажання готувати вдома".
А про плани McDonald's у Китаї в інтерв'ю Bloomberg Television розповів у вівторок виконавчий генеральний директор McDonald's China Co. Джеф Шварц. Він повідав про плани компанії відкрити 125 ресторанів цього року, 150 - у наступному, і ще 174 - в 2010 році. За його словами, більшість із нових ресторанів буде відкрито на східному узбережжі Китаю, і в таких великих містах, як Пекін, Тяньцзінь, Шанхай, Гуанчжоу і Шеньчжень. І половина зростання компанії буде забезпечена у внутрішніх районах країни. Як вважає аналітик з Guotai Junan Securities Co. Кевін Луо, "закордонні мережі швидкого харчування на кшталт McDonald's процвітають у Китаї тому, що їх "закусочні завжди чисті, і їжа в них відповідає загальноприйнятим стандартам".
В Індії McDonald's підлаштувалася під місцеві смаки та традиції, і продає вегетаріанську їжу та м'ясо курчати. Яловичини в її меню в цій країні немає. А от у Китаї часто продається "західна" їжа, оскільки людям подобаються гамбургери і картопля фрі. Недавно через збільшення цін на продукти компанія підвищила ціни на окремі пункти пропонованого нею у Китаї меню, і, зокрема, на Біг Мак, що став коштувати $1,45. Проте, це залишилося мінімальною у світі ціною на цей продукт. Однак, за словами Тіма Фентона, "це - Індія і Китай, і нам пощастило включити ці країни у свій світ. А, з огляду на значне економічне зростання і розмір населення, вони займають у ньому центральну позицію".
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас