Вінський: "Укрзалізниця" залишиться власністю держави


Вінський: "Укрзалізниця" залишиться власністю держави

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") залишиться у власності держави.

Про це заявив міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський.

За його словами, це передбачено стратегією, яку розробило Мінтрансзв’язку.

Він також повідомив, що розроблено програму санації "Укрзалізниці". "За підсумками 9 місяців "Укрзалізниця" є збитковим підприємством, що неприпустимо для ключової державної монополії", - сказав міністр.

Вінський заявив, що на "Укрзалізниці" планується задіяти нову тарифну, амортизаційну та закупівельну політики. Він підкреслив, що "Укрзалізниця" повинна стати високоприбутковим підприємством, що проводить відновлення основних фондів.

До 2008 року тарифна політика "Укрзалізниці" буде зрівняна з тарифною політикою Російських залізниць, сказав міністр.За його словами, з Росією "Укрзалізниця" має найбільше контактів по перевезеннях.

Що стосується тарифів, то вони становлять 40-50% від тарифів Росії і 15-17% від тарифів Польщі. "При цьому "Укрзалізниця" не одержувала нічого, але були посередники які різницю клали в кишеню". Вінський відзначив, що тепер ці кошти будуть направлятися на розвиток "Укрзалізниці".

Фінансовий план "Укрзалізниці" на 2008 рік передбачає 9,5 млрд грн відрахувань у бюджет, що в 2,5 рази більше, ніж торік, відмітив Й. Вінський. За його словами, такі показники враховані в затвердженому 2 дні назад фінплані "Укрзалізниці".

Також у ньому передбачено 2,5 млрд грн на амортизаційні відрахування, які дозволять відновити колійне господарство та зробити необхідний ремонт залізниць. Запланований прибуток у розмірі 2,5 млрд грн буде спрямована на закупівлю пасажирських вагонів. "Укрзалізниця" повинна стати високоефективним підприємством з погляду економіки, - повідомив Вінський.

Залізницями України в 2008 р. заплановано одержати 200 пасажирських вагонів, повідомив міністр. Згідно з укладеними в 2007 р. договорами на поставку пасажирських вагонів, у першому півріччі в 2008 р. залізниці України повинні одержати 11 пасажирських вагонів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними особливостями.

На думку експертів, варіантом виходу зі збитковості для "Укрзалізниці" є роздержавлення підприємства з декількома варіантами: продаж непрофільних активів компанії, приватизація рухомого складу низкою інвесторів за умови власності держави на залізничне полотно, концесія і т.д. Передбачалося, що програма акціонування "Укрзалізниці", що передбачає створення на базі підприємства компаній з пасажирських і вантажних перевезень, пройде в 2007 р.

Відзначимо, у Державну адміністрацію залізничного транспорту України "Укрзалізниця" входить 6 залізниць - Донецька, Львівська, Одеська, Придніпровська, Південна та Південно-Західна, що об'єднують всі області України. Експлуатаційна довжина головних колій становить 22,3 тис. км, електрифікованих - 9169 км, парк вантажних вагонів перевищує 175 тис., пасажирських - 8 тис., тепловозів - 2,7 тис., електровозів - 1,7 тис. Пасажирів обслуговує 126 основних вокзалів і 1684 станцій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua