Українців перетворили на заручників автомийок і СТО — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українців перетворили на заручників автомийок і СТО

632
Бурхливе зростання продажів автомобілів в Україні привело до колапсу системи сервісних послуг, перетворивши власників машин у заручників автомийок і СТО, пише в новому номері щотижневий журнал Кореспондент.
Учорашні покупці іномарок зіштовхнулися з новим для України явищем - значним перевищенням попиту над пропозиціями - причому, у галузі, де наслідки споживчого буму очевидні найбільше.
У році, що минає, українці встановили рекорд, купивши півмільйона нових автомобілів. І це не межа. Продавці запевняють, що автомобільний бум протриває ще як мінімум три роки.
А от ринок автосервісних послуг в Україні попросту не встигає за такими високими темпами продажів.
За словами Сергія Руднєва, директори автосервісного центру Автогарант, послуги сервісу задовольняють існуючий попит усього на 60%. Відремонтувати своє авто, пройти планове технічне обслуговування, поміняти шини або помити машину тепер можна тільки за попереднім записом, як у дорогих салонах краси. Іноді очікування своєї черги затягується на два-три тижні.
Автовласники в деяких спальних районах Києва стверджують, що помити залізного коня у своєму районі вони просто не в змозі - мийки переповнені.
Деякі офіційні імпортери і дилери зізнаються, що дійсно на їхніх сервісних станціях є черги. Цю проблему вони обіцяють вирішити, але не так швидко, як хотілося б.
Точної кількості станцій технічного обслуговування (СТО) в Україні не може назвати ніхто.
За даними Бош Авто Сервіс, у нашій країні існує всього близько 5 тис. станцій техобслуговування різних компаній. Умовно їх розділяють на фірмові і незалежні.
Перші належать офіційним автодилерам та обслуговують гарантійні машини одного бренду. Незалежні станції займаються ремонтом старих авто, а також гарантійним обслуговуванням автомобілів, імпортованих за "сірими" схемами. До 2004 року частка незалежних автосервісів становила 75%. Але в останні кілька років співвідношення змінилося, і тепер фірмові сервісні центри становлять 43%.
Однак резерв потужностей фірмових станцій з шаленим збільшенням продажів швидко вичерпався.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас