У Запоріжжі буде сучасне міні-метро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Запоріжжі буде сучасне міні-метро

500
В 2017 році в Запоріжжя почнуть будувати міні-метро за проектом РАДАН. Подібні лінії побудовані та успішно діють у Франції, Швейцарії, Японії, США, Англії, Канаді.
Про це повідомив голова Комунарської райадміністрації Запоріжжя Юрій Пелих. За його словами, РАДАН буде будуватися паралельно з новим житлом на житловому масиві "Південний".
Запорізькими архітекторами вже розроблений проект лінії метро, що з'єднає Південний мікрорайон Запоріжжя і площу Леніна. Гілка метро довжиною в 16 км пройде по вул. Новокузнецькій, вийде на залізничний вокзал і пройде далі по проспекту ім. Леніна до порту. Даний проект почне реалізовуватися під час здійснення другої черги забудови мікрорайону, початок якої планується не раніше ніж через 10 років.
"Усього ми плануємо звести чотири мікрорайони, побудувати депо. Сьогодні в мікрорайоні "Південний" проживає близько 46 тис. чоловік, а за генпланом передбачено спорудження житла для понад 100 тис чоловік. За допомогою метро жителям буде легше добиратися в центр міста", - сказав Пелих. Відповідно до державної програми будівництва РАДАН, наземне метро в Запоріжжя побудують до 2025 р.
Як розповів головний архітектор проекту забудови території житлового мікрорайону "Південний" Євген Голощанов, проект РАДАН розробляє конструкторське бюро "Антонов". Уже готова вся проектна документація. Відповідно до розробок, запорізький метрополітен пройде як по поверхні (минаючи зсувні зони), так і під землею. Тунелі будуть залягати на глибині 15-20 м. Поїзди метро РАДАН принципово відрізняються від традиційного метрополітену - вони будуть повністю автоматизовані, без водія-машиніста. Вагони для міні-метро виробляються з використанням авіаційних технологій і матеріалів, а також будуть менших розмірів, у порівнянні із традиційними.
Компактність буде досягнута за рахунок застосування коліс малого діаметра, що дозволить зменшити висоту поїзда і, відповідно - діаметр тунелю. Двигуни поїздів РАДАН не реагують на кліматичні умови, і мають повну автоматизацію керування. Максимальна швидкість метро - 90 км на годину, пропускна здатність - від 5 до 50 тис. пасажирів на годину. Будівництво метро займає у два-три рази менше часу, ніж традиційного.
"У майбутніх планах - запустити 4-5 поїздів, по 4-5 вагонів у кожному. Завдяки підвищеній швидкості РАДАН і невеликій відстані між зупинками, цей транспорт зможе перевозити набагато більше людей, ніж будь-який сучасний міський транспорт, що функціонує у Запоріжжі", - повідомив пан Голощанов.
План детального планування мікрорайону "Південний" Запоріжжя до 2025 р. розробляють архітектори інституту "Запоріжгромадянпроект". Вартість розробки проекту РАДАН поки не розголошується. У той же час, декілька архітекторів Запоріжжя спробували оцінити будівництво першої гілки РАДАН. На їхню думку, вона обійдеться місту, як мінімум, в 215 млн. грн.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас