Українці масово скуповують пилососи та кондиціонери — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці масово скуповують пилососи та кондиціонери

239
За дев'ять місяців 2007 року найбільше грошей українці витратили на пилососи і кондиціонери.
Про це свідчать результати моніторингу продажів дрібної побутової техніки. Проводила моніторинг компанія Gfk Ukraine в 45 містах України з населенням понад 100 тисяч жителів.
За звітний період у зазначених містах було продано майже 4500 тисяч одиниць дрібної побутової техніки на загальну суму 259 мільйонів доларів. Це на 19% у фізичному вимірі і на 37% у вартісному більше, ніж за аналогічний період 2006 року. Майже половина видатків на дрібну побутову техніку стосується двох товарних груп: пилососів і кондиціонерів (24% і 22,5% у вартісному вимірі).
Аналізуючи продажу пилососів, Gfk Ukraine відзначає, що поки що левову частину продажів забезпечують найбільш дешеві моделі (до 75 доларів). Проте, за останні дев'ять місяців попит на дешеві пилососи скоротився на 9%. Одночасно українці стали більш активно купувати пилососи вартістю від 150 доларів: обсяг продажів більш дорогих моделей виріс на 45% у фізичному і на 60% у вартісному вимірі.
Що стосується кондиціонерів, то збільшення попиту відбулося у всіх цінових категоріях, проте, найбільше істотно зросли продажі кондиціонерів вартістю 300-400 доларів (майже у два рази у фізичному вимірі). Кондиціонери цієї цінової категорії забезпечили більше третини продажів такої техніки.
Найкращі темпи росту продажів демонструє сегмент кавоварок і еспрессо-машин. За січень-вересень 2007 року українці придбали цієї побутової техніки в майже 3,5 рази більше, ніж за аналогічний період 2006 року. У фізичному вимірі лідерами продажів є моделі нижнього цінового сегмента (до 50 доларів), які забезпечили 67% всіх продажів. Одночасно все більшою популярністю користуються дорогі кавоварки вартістю від 200 доларів: їх обсяг продажів виріс майже в 5 разів.
Другу сходинку за темпами росту продажів займають соковижималки. Українці віддають перевагу більш дешевим соковижималкам вартістю до 80 доларів, частка яких у фізичному вимірі становила 60% загального обсягу продажів цієї техніки.
"Зростання попиту на дрібну побутову техніку відбувається на тлі уповільнення темпів росту ринку великої побутової техніки. Це можна пояснити тим, що українці вже майже наповнили своє житло найнеобхіднішою побутовою технікою: пральними машинами, холодильниками, кухонними плитами, - коментує Андрій Осадчий, експерт Gfk Ukraine. - Тепер черга техніки, що робить наше життя легше і приємніше: кава з ранки, свіжий сік узимку, прохолодна квартира влітку".
Gfk Ukraine - українська дослідницька компанія, що входить до міжнародної дослідницької мережі Gfk Group - п'ятої за розмірами дослідницької групи у світі.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас