Європейський менеджмент виявився "досвідченішим" від американського
Відповідно до звіту, опублікованого дослідницькою компанією Heidrick & Struggles, керівники великих американських компаній мають недостатньо досвіду у веденні міжнародного бізнесу, і цим вони відрізняються від своїх європейських, зокрема британських, колег.
Ще одна розпізнавальна риса американського бізнесу - це планування, тому більша частина американських лідерів компаній, до того, як посісти свої керівні місця, працювали в середовищі середнього або навіть нижчого менеджменту цієї ж компанії. У Європі найчастіше на посаду CEO беруть сторонню людину.
Дослідники порівняли виконавчих директорів компаній, що лістингуються на торговельному майданчику FTSE 100, з їхніми американськими колегами, представленими в списку Fortune 100. Лише третина американських директорів працювали за кордоном хоча б рік. Європейські ж керівники в 67% випадків мають закордонний досвід.
На думку аналітиків, найчастіше з такою "внутрішньою" орієнтацією керівництва маса американських компаній добре працюють на рідному ринку, але при виході на закордонні ринки, що швидко ростуть, наприклад китайський або індійський, мають певні труднощі.
Якщо розглядати американські компанії вищого дивізіону, наприклад ExxonMobil або IBM, то тут керівники вже зробили частину своєї кар'єри за кордоном, однак у таких компаніях як Ford або Dell менеджмент у чистому вигляді американський і практично не має закордонного досвіду роботи.
За матеріалами: Подробности
Поділитися новиною