Інтернет буде займати все більшу частку реклами в світі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет буде займати все більшу частку реклами в світі

122
Світові витрати на рекламу збільшаться в 2008 році на 6,7 відсотка в порівнянні зі збільшенням на 5,3 відсотки в 2007 році за рахунок Олімпійських ігор у Пекіні і передвиборній президентській кампанії в США, а ринками, що найбільш швидко розвиваються, стануть Казахстан, Білорусія і Єгипет, свідчать дані огляду, підготованого рекламною компанією ZenithOptimedia та опублікованого в понеділок.
Підігріють зростання рекламних витрат також майбутній чемпіонат Європи з футболу, що пройде в Австрії і Швейцарії, і впевнене зростання ринків, що розвиваються, що компенсує можливе уповільнення економіки, викликане кредитною кризою і спадом у житловому секторі економіки США, вважає ZenithOptimedia.
З доповіді також випливає, що Китай обжене Німеччину і стане до 2010 року четвертим рекламним ринком, а Росія переміститься з 14-ї позиції на 6-у.
Витрати на рекламу в інтернеті виростуть на 69 відсотків у найближчі три роки, зайнявши частку в 11,5 відсотка, з якою всесвітня мережа обжене журнали і стане третім за розміром рекламним засобом.
"Незважаючи на те, що кредитна криза здійснює негативний ефект на світову економіку, ми не очікуємо, що це торкнеться рекламного ринку", - говориться в доповіді.
"На відміну від періодів, що передували останнім двом рецесіям рекламного ринку, рекламні компанії не збільшують свої бюджети більше, ніж це може бути забезпечено економікою". За даними огляду, криза на ринках житла і кредиту виразно знизить обсяг реклами нерухомості і фінансових послуг у розвинених економіках, таких як США, однак у цілому загальні витрати будуть збільшені в наступному році за рахунок подій, "що проходять раз на чотири роки".
"Рекламний ринок одержить 6 мільярдів дол. витрат... 3 мільярди від олімпійських ігор, 2 мільярди дол. від президентських виборів у США... і 1 мільярд від чемпіонату Європи з футболу".
"На ці події припадає все прискорення зростання в 2008 році - без їх урахування зростання витрат залишилося б на колишньому рівні в 5,4 відсотки", - повідомляє доповідь.
Крім того, доповідь повідомляє, що слабість ринків, що розвиваються, більше не буде здійснювати гальмівний ефект - навпаки, вони привнесуть у збільшення витрат найбільший внесок.
"У період з 2007 до 2010 р., за нашими прогнозами, ринки, що розвиваються, увіллють на світовий рекламний ринок додаткові 49,5 мільярда дол., а розвинені економіки (Північна Америка, Західна Європа і Японія) - усього 37,5 мільярда дол.", - говориться в доповіді, що також називає ринками, які найшвидше ростуть, Казахстан, Білорусію і Єгипет.
"На частку інтернету вже припадає більше 15 відсотків витрат на рекламу на чотирьох ринках (Данії, Норвегії, Швеції і Британії). До 2010 року, за нашим прогнозом, на цих же ринках частка витрат на рекламу в інтернеті досягне рівня більше 20 відсотків, а ще в 10 країнах перевищить 15 відсотків", - повідомляється в доповіді.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас