Не переплачуйте за проїзд!
Приватні перевізники збиралися підвищити тарифи на проїзд із сьогоднішнього дня. Однак КМДА поки ще не затвердила ні остаточну цифру, ні дату підвищення. Більше того - заговорили про можливу компенсацію для перевізників... Правда, у це вірять не всі, і піднімати тарифи маршруточники однаково будуть. Але якщо з 1 грудня ви раптом виявите позачергове підвищення ціни на конкретному маршруті, у вас є повне право відмовитися від оплати.
У числі перших дорожчати вирішили ПП "Овчинніков" і ПП "Гусак", що контролюють у Києві 22 маршрути. У письмовому зверненні до мерії вони просили підняти вартість проїзду. Приблизно, це ще плюс 50-70%. За ними потягнулися й інші. Так, у маршрутках №219 саме пару тижнів назад проїзд подорожчав на 25 коп. - до 1 грн 25 коп.
" Ця вартість була затверджена ще півтора роки тому", - запевнив генеральний директор НП "Орбіта-Транс" Володимир Трофимов. - Але ми останнім часом їздили з "експериментальною" ціною - 1 грн. Тепер це стало зовсім невигідно: усе подорожчало - від палива до запчастин. В ідеалі було б підвищити тарифи до 2 грн.
За словами Володимира Трофимова, якщо влада відмовиться задовольнити прохання автоперевізників, підприємцям, швидше за все, прийдеться робити реконструкцію своїх ПП, скорочувати персонал і кількість машин на маршруті.
Піднімати ціни маршруточники вирішили у зв'язку з подорожчанням палива і запчастин. Влада у свою чергу, вимагає від перевізників організувати нормальні умови для проїзду.
Зате простому пасажирові завжди було зрозуміло - підприємці мають прибуток від перевезень, причому врахувати його дуже важко: згадайте - де і коли вам у маршрутці останній раз давали квиток! А пустити більше машин, їздити регулярно, та і просто навчити своїх водіїв не грубіянити - перевізники не поспішають.
Закон "Про автомобільний транспорт", у якому говориться, що в маршрутці кожному пасажирові повинне бути надане місце, ніхто не скасовував. Київської ж машини іноді нагадують набиті до верху консервні банки, а проїзд "стоячого" пасажира, на якого, по суті, не розрахований квиток - це додаткові гроші перевізникові. Крім того, сезонне обслуговування транспорту, що, за даними ПП "Овчинніков", подорожчало вдвічі, повинне проводитися два рази на рік, а техогляд - через кожні 5 тис. км пробігу. Як відомо з перевірок ДАІ, нерідко автоперевізники "забувають" про ці норми.
У прес-службі КМДА підтвердили, що створено робочу групу, що до середини грудня повинна розглянути, чи є причини піднімати ціни на проїзд, і наскільки.
За матеріалами: Газета по-києвські
Поділитися новиною