Не переплачуйте за проїзд!


Не переплачуйте за проїзд!

Приватні перевізники збиралися підвищити тарифи на проїзд із сьогоднішнього дня. Однак КМДА поки ще не затвердила ні остаточну цифру, ні дату підвищення. Більше того - заговорили про можливу компенсацію для перевізників... Правда, у це вірять не всі, і піднімати тарифи маршруточники однаково будуть. Але якщо з 1 грудня ви раптом виявите позачергове підвищення ціни на конкретному маршруті, у вас є повне право відмовитися від оплати.

У числі перших дорожчати вирішили ПП "Овчинніков" і ПП "Гусак", що контролюють у Києві 22 маршрути. У письмовому зверненні до мерії вони просили підняти вартість проїзду. Приблизно, це ще плюс 50-70%. За ними потягнулися й інші. Так, у маршрутках №219 саме пару тижнів назад проїзд подорожчав на 25 коп. - до 1 грн 25 коп.

" Ця вартість була затверджена ще півтора роки тому", - запевнив генеральний директор НП "Орбіта-Транс" Володимир Трофимов. - Але ми останнім часом їздили з "експериментальною" ціною - 1 грн. Тепер це стало зовсім невигідно: усе подорожчало - від палива до запчастин. В ідеалі було б підвищити тарифи до 2 грн.

За словами Володимира Трофимова, якщо влада відмовиться задовольнити прохання автоперевізників, підприємцям, швидше за все, прийдеться робити реконструкцію своїх ПП, скорочувати персонал і кількість машин на маршруті.

Піднімати ціни маршруточники вирішили у зв'язку з подорожчанням палива і запчастин. Влада у свою чергу, вимагає від перевізників організувати нормальні умови для проїзду.

Зате простому пасажирові завжди було зрозуміло - підприємці мають прибуток від перевезень, причому врахувати його дуже важко: згадайте - де і коли вам у маршрутці останній раз давали квиток! А пустити більше машин, їздити регулярно, та і просто навчити своїх водіїв не грубіянити - перевізники не поспішають.

Закон "Про автомобільний транспорт", у якому говориться, що в маршрутці кожному пасажирові повинне бути надане місце, ніхто не скасовував. Київської ж машини іноді нагадують набиті до верху консервні банки, а проїзд "стоячого" пасажира, на якого, по суті, не розрахований квиток - це додаткові гроші перевізникові. Крім того, сезонне обслуговування транспорту, що, за даними ПП "Овчинніков", подорожчало вдвічі, повинне проводитися два рази на рік, а техогляд - через кожні 5 тис. км пробігу. Як відомо з перевірок ДАІ, нерідко автоперевізники "забувають" про ці норми.

У прес-службі КМДА підтвердили, що створено робочу групу, що до середини грудня повинна розглянути, чи є причини піднімати ціни на проїзд, і наскільки.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua