Україна відбере авторинок у Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Україна відбере авторинок у Росії

Фондовий ринок
707
Українські автовиробники слідом за міжнародними концернами продовжують виношувати амбіційні плани завоювання російського авторинку.
Однак вони програють у випадку, якщо не поквапляться з реалізацією свого складального проекту в Нижнім Новгороді...
Українські автокомпанії давно зазіхають на частку російського ринку, що розвивається. Зараз присутність українців на російському майданчику обмежується експортом автомобілів Chevy Lanos корпорацією "Укравто". Останнім голосним українським проектом став план із закладення спільного автоскладального підприємства в Нижегородській області РФ між двома українськими важковаговиками - корпорацією "Украавто" і корпорацією "Богдан". Однак на даний момент проект не одержує належного розвитку.
Тим часом, цей проект, озвучений на початку року, відразу став цікавий як самим гравцям, так і споживачам. З інтересом поставилися до української ініціативи й інші іноземні інвестори, оскільки серед всіх інвестиційних проектів складання автомобілів у Росії українці заявили найбільші обсяги (160 тис. легкових автомобілів, а також 6 тис. автобусів). Chevrolet і сьогодні входить у трійку лідерів як на російському, так і на українському ринках, тому новинки безумовно були б затребувані (звичайно, при адекватній ціновій політиці). На новому СП планувалося збирати 160 тисяч таких моделей як Lanos, Sens і Aveo.
Однак, як стало відомо AutoNews, у цей час проект не розвивається, проектні роботи затягуються. Викуплений майданчик в Нижньогородській області простоює, будівельних робіт не проводиться, хоча спочатку українці розраховували випустити 1,5 тисячі пробної продукції вже в 2007 році. За словами Марини Грушевської, прес-секретаря корпорації "Укравто" у Нижньому Новгороді ведуться проектні роботи і йде процес узгодження основних документів.
У цей час іноземні автоконцерни вже почали відкривати власні виробництва в Росії. Так, учора була запущена перша ластівка - завод Volkswagen у Калузі (на сьогоднішній день це найбільший реальний проект - 150 тис. автомобілів), 21 грудня запускається конвеєр Toyota (50-70 тисяч автомобілів) під Санкт-Петербургом, за ними підуть в 2008 році Nissan ( 50) General Motors (70 тис. автомобілів), Suzuki (50 тис. автомобілів) і Hyundai (100-200 ти. автомобілів). Всі вони почнуть працювати вже в 2008 році. Одночасно розширюють виробничі потужності заводи Ford ( з 72 до 125 тисяч автомобілів), "Автофрамос" ( до160 тисяч автомобілів), Тагаз ( від 120 тисяч автомобілів) і ін.
Очевидно, що якщо українські гіганти не поквапляться вирішити законодавчі питання з російською владою, вони можуть втратити перспективу. На думку аналітика автомобільної галузі фінансової корпорації "Відкриття" Костянтина Таченнікова, шанс зайняти якусь частку ринку в братів-слов'ян поки є.
"Оскільки дані автомобілі позиціюються в найбільш ємному ціновому сегменті до $15000, проблем зі збутому 160 тис. машин на рік з урахуванням збільшення російського та українського ринку виникнути не повинно. Це менше 5% від загального обсягу продажів легкових авто в Росії до 2010 року, - коментує експерт. - Зайняти цю частку українцям під силу, однак істотно її збільшити буде важко, тому що для цього будуть потрібні значні фінансові ресурси, яких вони не мають".
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас