178
"Хрещатик" підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі
Банк «Хрещатик» підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі, увійшовши в десятку лідерів за рейтингом згадуваності у ЗМІ
Висока медіа-активність банку в інформаційному просторі засвідчує прозорість діяльності та відкритість політики «Хрещатика», що повністю кореспондується з новою брендовою концепцією «Банк «Хрещатик» — відкритий банк».
До того ж інформаційна політика банку забезпечує можливість вільного доступу до інформації всіх заінтересованих осіб, а усі суттєві події в житті банку негайно стають здобутком громадськості, при цьому кількість позитивних матеріалів про банк «Хрещатик» в українському медіа-просторі становить 97,8% загальної кількості публікацій.
За матеріалами: Хрещатик
Поділитися новиною
Також за темою
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
PayPal запускає одноразові платіжні посилання, які будуть підтримувати криптовалюту
Чому реальний рівень зарплат набагато нижче, ніж показує Держстат
Україна з 1 жовтня обмежить імпорт індійського пального
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»
Що буде з житлово-комунальними тарифами — думка експертів