178
"Хрещатик" підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі
Банк «Хрещатик» підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі, увійшовши в десятку лідерів за рейтингом згадуваності у ЗМІ
Висока медіа-активність банку в інформаційному просторі засвідчує прозорість діяльності та відкритість політики «Хрещатика», що повністю кореспондується з новою брендовою концепцією «Банк «Хрещатик» — відкритий банк».
До того ж інформаційна політика банку забезпечує можливість вільного доступу до інформації всіх заінтересованих осіб, а усі суттєві події в житті банку негайно стають здобутком громадськості, при цьому кількість позитивних матеріалів про банк «Хрещатик» в українському медіа-просторі становить 97,8% загальної кількості публікацій.
За матеріалами: Хрещатик
Поділитися новиною
Також за темою
ТОП-5 популярних авто, які розчарували власників через технічні проблеми
Вартість акцій Tesla досягла нового максимуму
Капіталізація «золотих» стейблкоїнів перевищила $4 млрд
Відпустки під загрозою: в аеропортах Європи тривають страйки
Ford скорочує плани з виробництва електромобілів через збитки
Китайські поліцейські почали використовувати смарт-окуляри з ШІ
