178
"Хрещатик" підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі
Банк «Хрещатик» підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі, увійшовши в десятку лідерів за рейтингом згадуваності у ЗМІ
Висока медіа-активність банку в інформаційному просторі засвідчує прозорість діяльності та відкритість політики «Хрещатика», що повністю кореспондується з новою брендовою концепцією «Банк «Хрещатик» — відкритий банк».
До того ж інформаційна політика банку забезпечує можливість вільного доступу до інформації всіх заінтересованих осіб, а усі суттєві події в житті банку негайно стають здобутком громадськості, при цьому кількість позитивних матеріалів про банк «Хрещатик» в українському медіа-просторі становить 97,8% загальної кількості публікацій.
За матеріалами: Хрещатик
Поділитися новиною
Також за темою
Кількість резидентів «Дія.City» перевищила 3,1 тисяч — Гетманцев
Умови вступу України в Єдину зону платежів у євро SEP: що озвучили у ВР
Коли СЗЧ військовослужбовця може вважатися припиненим — пояснення
Як правильно закрити валютний рахунок
Міноборони пропонує запустити Defence City з 5 січня 2026 року
У листопаді НАЗК перевірило 78 декларацій, усі з порушеннями
