178
"Хрещатик" підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі
Банк «Хрещатик» підтвердив високу медіа-активність в українському інформаційному просторі, увійшовши в десятку лідерів за рейтингом згадуваності у ЗМІ
Висока медіа-активність банку в інформаційному просторі засвідчує прозорість діяльності та відкритість політики «Хрещатика», що повністю кореспондується з новою брендовою концепцією «Банк «Хрещатик» — відкритий банк».
До того ж інформаційна політика банку забезпечує можливість вільного доступу до інформації всіх заінтересованих осіб, а усі суттєві події в житті банку негайно стають здобутком громадськості, при цьому кількість позитивних матеріалів про банк «Хрещатик» в українському медіа-просторі становить 97,8% загальної кількості публікацій.
За матеріалами: Хрещатик
Поділитися новиною
Також за темою
Які преміальні кросовери і позашляховики не варто купувати: ТОП-5 (фото)
General Motors відкликає майже 23 тис. автомобілей Chevy та Cadillac: у чому причина
Коли найвигідніше вмикати сушарку для одягу, щоб платити менше
У Франції протестували перше шосе, що заряджає електрокари (фото)
Ford відкликає понад 220 тисяч автівок: причини
Трамп скоротив квоту на прийом біженців до 7,5 тисячі. Це найнижчий рівень за 40 років
