151
Coca-Сola визнана найдорожчим брендом
Американський журнал Businessweek опублікував щорічний рейтинг самих дорогих глобальних брендів, складений міжнародною консалтинговою групою Interbrand Group.
Цей список у черговий раз очолила компанія Coca-Сola - вартість бренду найбільшого виробника безалкогольних напоїв оцінюється в 65,324 млрд доларів, у порівнянні з 2006 роком його ціна збільшилася на 3%, повідомляє Незалежне інформаційне агентство.
Друге місці рейтингу займає Microsoft з вартістю 58,709 млрд доларів, третє IBM - 57,091 млрд доларів.
Як відзначає в понеділок, 30 липня, газета Дело, розподіл перших десяти місць виявилася досить передбачуваним.
"Адже головною тенденцією рейтингу залишається завидна сталість його лідерів. Рокіровки в першій двадцятці носять тактичний характер і не міняють загальної картини", - пояснює видання.
Однак при цьому учасники рейтингу вели боротьбу за кожен рядок. Так, Nokia "прорвалася" із шостого місця в п'ятірку лідерів. Істотно поліпшив свої показники в порівнянні з минулим роком на 15% і здійнявся на 6-е місце найпопурядніший автомобільний бренд Toyota.
Зниження вартості комп'ютерного бренда Intel усього на 4% коштувало компанії падіння на 2 рядки, і тепер Intel лише 7-й. Disney та McDonald"s помінялися місцями на користь останнього. Mercedes, що замикає десятку, показав відмінне зростання вартості на 8% та 23,6 мільярда доларів.
А сьогоденням "проривом року" став віртуальний розвідувач Google. Керівництву компанії вдалося підвищити вартість бренда на рекордні 44%, що забезпечило Google просування на 4 позиції, і результат в 17,8 мільярда доларів - 20 місце.
Лузером 2007 року став автомобільний бренд Ford, який опустився на 11 позицій і втратив у вартості 19%. З 9 мільярдами доларів Ford на 41-ому рядку рейтингу.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною