361
McDonald’s перетворив сміття на золоті прикраси
— Особисті фінанси

У Нідерландах McDonald’s почав займатися вторинною переробкою, використовуючи своє власне фірмове сміття для створення ексклюзивної колекції ювелірних виробів.
У рамках кампанії, створеної агентством TBWA\Neboko, мережа ресторанів фаст-фуду представила лімітовану колекцію золотих та позолочених прикрас, зроблених із справжнього сміття. У ній представлені сережки, зроблені з контейнерів для соусу з-під картоплі фрі, та кільце з коробки з-під Біг Мака. І єдиними людьми, яким пощастить носити ці прикраси, будуть ті, хто викидає свої відходи у відро для сміття.

Золоті вироби були створені у співпраці з голландським сімейним бізнесом De Vaal, який має досвід шести поколінь у перетворенні сміття на прикраси.
Представлений також телевізійний ролик «Litter and Glamour», дія якого розгортається на червоній килимовій доріжці біля ресторану McDonald’s.
«Перетворення, здавалося б, марних речей, які ви знайдете на вулицях, на цінні прикраси, дуже вражаюче. Особливо коли ви спонукаєте людей викидати свої відходи у відро для сміття — і у вас є шанс повернути їх назад у вигляді лімітованої колекції прикрас McDonald’s», — заявив Дарре ван Дейк, головний креативний директор TBWA\Neboko.
Кампанія триватиме у Нідерландах до 12 вересня. Щоб взяти участь у конкурсі, клієнти повинні викидати своє сміття у спеціальний золотий кошик у ресторанах. Ті, хто це робить, автоматично стають учасниками. Потім працівники ресторанів визначають переможців.
За матеріалами: mmr.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Українцям готують нову систему штрафних балів на дорогах: як це працюватиме
Більше сімей зможуть отримати базову соціальну допомогу: розпочався новий етап проєкту
Банківські рахунки та персональні дані: що хакери викрали в Польщі у тисяч громадян
У Швейцарії з 1 листопада діють суворіші правила для українських біженців: кого можуть депортувати
Кому переглянуть розмір субсидії на зиму
В Україні стартували програми допомоги тим, хто втратив роботу, та ветеранам
