ПРОМО
«Комфорт і підтримка людей з особливими потребами — це наша пряма відповідальність»

Продовжуємо системну роботу зі створення інклюзивного банківського простору. Наразі 52 відділення банку визначено для модернізації відповідно до вимог державних будівельних норм у частині доступності для маломобільних груп населення.
Розвиток інклюзивної інфраструктури є одним із пріоритетів стратегії Таскомбанку, яку банк має намір втілити у життя найближчим часом.
«Ми послідовно адаптуємо наші відділення, щоб забезпечити максимально зручний і безпечний сервіс. Чітко розуміємо, що комфорт і підтримка людей з особливими потребами — це наша пряма відповідальність. Прагнемо, щоб кожен, хто завітає до нас у відділення, почувалися максимально комфортно, як бажані гості, на яких чекали і готувалися до їх приходу», — наголосив Володимир Дубєй, Голова Правління Таскомбанку.
У вже адаптованих відділеннях облаштовано занижені зони обслуговування клієнтів, встановлено автоматизоване касове обладнання, кнопки виклику персоналу, підіймальні платформи та пандуси з поручнями. Навігація доповнена шрифтом Брайля, а для безпечного пересування людей із порушенням зору встановлено жовті тактильні плити. У зонах обслуговування передбачені спеціальні тримачі для милиць.
Таскомбанк працює над тим, щоб наші відділення, як у столиці, так і в регіонах, були зручними і відкритими для всіх клієнтів, без винятку.
За матеріалами: Таскомбанк
Поділитися новиною
Також за темою
П’ять позашляховиків, які прослужать понад 10 років
Renault оновив найдоступніший кросовер бренду (фото, відео)
Uber запустить потяг із Лондона до великих міст Європи
Google оновила застосунок «Телефон»: як тепер виглядають контакти і як створити картку контакту
xAI представила власну модель агентного кодування
Продажі Tesla в Європі падають сьомий місяць поспіль