Книжкові магазини та кіно: українці вже витратили 3,4 мільярда з "єПідтримки" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Книжкові магазини та кіно: українці вже витратили 3,4 мільярда з "єПідтримки"

Особисті фінанси
371
Гривня
Гривня, bank.gov.ua
За перші два місяці зі старту «єПідтримки» понад 8,9 млн українців долучились до програми — 3,4 млрд грн українці вже витратили. Finance.ua дізнався, на що українці витрачають допомогу.
Як нагадують у Мінекономіки, з 14 лютого українці старші 60 років можуть витратити 1000 грн, нараховану за програмою єПідтримка, також на оплату житлово-комунальних послуг. За минулий тиждень вони витратили на це майже 28 млн грн.
Незабаром, з 14 березня, таку можливість також матимуть люди з інвалідністю І та ІІ груп.
«Програма єПідтримка працює вже два місяці. За цей час майже 9 мільйонів українців отримали від держави кошти за вакцинацію, 3,4 млрд грн наші громадяни вже витратили. Традиційним лідером за витратами коштів є придбання книжок — на літературу українці витратили 1,2 млрд грн. Проте ми постійно вдосконалюємо програму та розширюємо можливості учасників. З 14 лютого українці поважного віку можуть оплатити комунальні послуги за програмою, на це вже витрачено 28 млн грн», — зазначив заступник міністра економіки України Олександр Грибан.
Так, найпопулярнішими за видами витрат стали:
  • книжкові магазини — 1,2 млрд грн;
  • кінотеатри — 711 млн грн;
  • спорт — 374 млн грн;
  • ліки — 366 млн грн;
  • театри, концерти та розважальні послуги — 364 млн грн;
  • залізничні та авіа пасажирські перевезення — 354 млн грн;
  • освітні послуги, шкільне приладдя, спорттовари — 40 млн грн;
  • комунальні послуги — 28 млн грн.

Довідка Finance.ua:

  • відповідно до умов програми 1000 грн можуть отримати всі громадяни України від 14 років, які пройшли повний курс вакцинації проти COVID-19;
  • офіційний старт програми відбувся 19 грудня 2021 року;
  • програма триватиме рік — до 18 грудня 2022 року та реалізовуватиметься в декілька етапів;
  • на першому етапі, отримання коштів відбуватиметься через додаток «Дія»;
  • на другому етапі (ІІ-ІІІ квартал 2022 року) буде запропоновано альтернативний офлайн-механізм, над яким зараз працюють;
  • люди, які не мають смартфонів, зможуть подати звернення на отримання допомоги в офлайн форматі.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас