Катерина Дорошевська: як продавати за кордон в онлайні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Катерина Дорошевська: як продавати за кордон в онлайні

Особисті фінанси
2728
Катерина Дорошевська: як продавати за кордон в онлайні
Катерина Дорошевська: як продавати за кордон в онлайні
Вихід на міжнародні ринки — один із варіантів розвитку успішного бізнесу. Так було до війни. Наразі ситуація змінилася — інших варіантів для українських підприємців практично не залишається. Робота на закордонних майданчиках стає основним джерелом доходу в ситуації, що склалася.
Як просувати свій бізнес на глобальні ринки? Де шукати клієнтів та партнерів? Як організувати логістику та оформляти платежі? У цій статті розповімо, на які майданчики зараз варто виходити українським підприємцям, щоб продавати свої товари чи послуги по всьому світу.

Ebay

Ebay — один з найбільших світових торгових майданчиків. Крім традиційного продажу товару за фіксованою ціною, тут існує формат аукціонного торгу — продавець призначає стартову ціну, а покупці роблять ставки. Хто запропонує більше, той отримує право на купівлю товару. Майданчик був створений для продажу товарів між людьми, тобто «з рук до рук». Але зараз Ebay став ефективним каналом збуту і для інтернет-магазинів, і для виробників.
Тут можна купити одяг, взуття, аксесуари, beauty-товари, іграшки, техніку та багато іншого. Отже, цей майданчик можна і потрібно використовувати для міжнародного розвитку свого бізнесу.
Щоб просуватися на Ebay ефективно, враховуйте важливі моменти:
● додавайте на фото товару максимум інформації про продукт, найкраще у форматі інфографіки;
● приділіть увагу оформленню тексту — ключові слова, заголовок, опис;
● 70-80% товару продається через внутрішню рекламу Ebay — не ігноруйте цей інструмент просування;
● використовуйте зовнішні маркетингові інструменти — Facebook, Instagram, Pinterest;
● завжди дбайте про репутацію — краще втратити гроші та товар, ніж отримати негативний відгук.

Etsy

Etsy — інтернет-платформа, де люди з усього світу можуть продавати свій товар. І це саме той майданчик, де креативне втілення ваших ідей може принести значний дохід. На Etsy можна продавати чотири типи товару: хендмейд, запчастини для хендмейду, цифрові продукти, вінтажні товари.
Щоб успішно розвивати бізнес на цьому ресурсі, зверніть увагу на особливості платформи:
● Etsy — майданчик із найнижчим порогом входу, не потрібно мати запас товару або великий оборот для старту;
● На Etsy можна додавати необмежену кількість товарів, комісія за кожен лістинг — 0,2$;
● З урахуванням всіх платежів, комісії та реклами, витрати можуть з’їсти до 30% доходу;
● На платформі лояльні покупці — можуть чекати доставлення товару 2-3 тижні;
● Продукція з українською етнотематикою зараз є дуже популярною на Etsy.

Shopify

Shopify — це платформа електронної комерції з набором інструментів для проєктування власного інтернет-магазину. На цьому ресурсі немає внутрішнього просування, для залучення клієнтів можна використовувати інтернет-рекламу, email-маркетинг, особисті акаунти в соцмережах, а також співпрацювати з інфлюенсерами. Платформа дозволяє налаштовувати дизайн, створювати каталог продуктів, встановлювати варіанти оплати та обробляти замовлення. Головним плюсом використання Shopify у порівнянні з власним сайтом є довіра покупців з усього світу до платформи.
Щоб успішно запускати проєкти e-commerce на Shopify, просувати їх та отримувати стабільний прибуток, важливо знати тонкощі взаємодії з цим ресурсом:
● усі акаунти, зареєстровані в Україні, зараз працюють без оплати додатків, щомісячної підписки, відсотків з продажу;
● завантаживши товари на Shopify, можна продавати їх на різних майданчиках;
● лояльність платформи до продавців — немає комісій за транзакції при використанні внутрішнього модуля обробки платежів;
● реклама Google Shopping є найбільш рентабельною на Shopify;
● середній бюджет на запуск магазину на Shopify з урахуванням бюджету на рекламу — $1500-3000.

Дистрибуція та B2B продажі

Виходити на міжнародні ринки можна не лише з роздрібними товарами, але й з оптом. Для залучення B2B-партнерів використовуйте розсилку комерційних пропозицій та семплів та розвивайте нетворкінг. Якщо у вас є сайт, додайте розділ «гуртові замовлення» або «B2B», щоб знаходити закордонних дистриб’юторів, які продаватимуть ваш товар по всьому світу.
● Шукайте свою унікальність (у продукті, маркетингу, способах продажу), щоби конкурувати на закордонному ринку.
● Беріть участь у виставках з вашої індустрії, щоб знайти оптових покупців.
● Активно використовуйте email-marketing як найефективніший інструмент комунікації з оптовими європейськими покупцями.
● Слідкуйте за тим, що роблять конкуренти, та шукайте нові ідеї для свого бізнесу.
● Окрім іноземної мови, вивчайте західну культуру ділових відносин, аби успішно працювати на міжнародних торгових майданчиках.
Товари made in Ukraine зараз отримують величезну підтримку у всьому світі. Використовуйте цей момент, щоб вивести свій бізнес на новий рівень — опановуйте нові майданчики для продажу та працюйте з клієнтами з різних куточків планети.
Катерина Дорошевська, бренд-стратег, ініціаторка проєкту UA business global
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас