ПРОМО
Гідроудар двигуна у зливу: як уникнути та що робити
— Особисті фінанси
37

Гідроудар двигуна — це раптове зупинення руху поршня через
потрапляння в циліндр рідини, що може призвести до серйозних пошкоджень.
Наслідки гідроудару дуже сумні і коштовні, починаючи від погнутого
шатуна і порваних поршнів, закінчуючи поламаним колінвалом, кулаком або
тріщинами ГБЦ. Ступінь пошкоджень залежить від кількості рідини, яку
проковтнув двигун і оборотів колінвала в момент, коли стався гідроудар.
Як попередити гідроудар:
- Не виїжджати в сильний дощ. Але це не завжди можливо, тому читайте далі!
- Рухатися по воді на швидкості до 10 км/год і тільки на першій передачі.
- Багато хто при зустрічі з водною перешкодою намагається розкрутити двигун до підвищених оборотів, щоб швидше і легше проїхати перешкоду, але саме такий спосіб найчастіше викликає гідроудар.
- Причиною гідравлічного удару також може бути потрапляння мастила або охолоджуючої рідини в робочий циліндр, яке сталося раніше. Таким чином постійний контроль стану двигуна вбереже від капремонту.
- Наслідки гідроудару для дизельних моторів можуть бути набагато серйознішими. Адже в їх маленьких камерах згоряння більше умов для надмірного тиску. З цієї причини лише 5 відсотків дизельних двигунів обходяться без капремонту після гідроудару.
Ознаки гідравлічного удару мотора:
- Кілька секунд тому ви заїжджали в глибоку калюжу і/або піднята перед капотом хвиля досягала верху облицювання радіатора.
- Двигун працює з перебоями, вібраціями, струсами.
- Змінний елемент повітряного фільтра двигуна мокрий.
- Наявні краплі води в корпусі повітряного фільтра і каналах повітроводу.
Що потрібно зробити:
- Негайно заглушіть двигун. У деяких випадках мотор після гідроудару не зупиняється сам, а найважчі ушкодження деталі отримують саме через роботу після гідроудару.
- Відкрийте корпус повітряного фільтра і огляньте його змінний елемент. Якщо фільтр мокрий, значить, ймовірність повноцінного гідроудару велика. Запускати двигун не можна. Паперовий фільтр може бути деформований — це теж ознака того, що на ньому була вода.
- Деякі водії намагаються висушити двигун і запустити мотор.
- Але в ідеалі для повної гарантії безпеки двигуна потрібно розібрати весь впускний тракт, щоб переконатися у відсутності в ньому води і видалити вологу — тобто потрібно їхати на СТО.
При нагоді нагадуємо, що наше VIP КАСКО покриває гідроудар двигуна.
Отримати консультацію та оформити без візиту до офісу можна у наших менеджерів
За матеріалами: Universalna
Поділитися новиною